A La Zgoda

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

obsługa w porządku...
obsługa w porządku poza słabą znajomością zachowań barmańskich. Jako kelnerki sprawdzają się dobrze ale zawód barmanki sprawia im spore trudności. Lokal przyjemny aczkolwiek często za dużo w nim dymu papierosowego. Pizza godna swojej ceny, choć lista menu mogłaby być bardziej rozbudowana. A apropo jeszcze kelnerek, powinny one zwracać uwagę na gości w taki sam sposób, a nie jak zdążyłam zaobserwować - swoich znajomych obsługują w pierwszej kolejności i szybciej niż obcych, a także pozwalają im na głośne zachowywanie się co utrudnia pobyt w restauracji innym klientom.

Ewelina_538

22.07.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (17)
Udałem się tam...
Udałem się tam ze znajomymi,lokal dosyć schludnie urządzony,nie długi czas oczekiwania na kelnerkę aż podejdzie przyjąć zamówienie.Obsługa bardzo miła lecz bardzo mało profesjonalna.Barmanki które tam pracują nie mają pojęcia jak posługiwać się shakerem.Wybór jedzenia ogranicza się tam praktycznie do pizz.Ceny w stosunku do ich smaku i jakości są odpowiednie.Nie płacąc dużo otrzymujemy smaczną i świeżą pizze. Czas oczekiwania to ok.30 min wiec standardowo.

zarejestrowany-uzytkownik

15.05.2010

Placówka

Lubartów, Lipowa 8a

Nie zgadzam się (19)

A La Zgoda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż A La Zgoda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

obsługa w porządku...
obsługa w porządku poza słabą znajomością zachowań barmańskich. Jako kelnerki sprawdzają się dobrze ale zawód barmanki sprawia im spore trudności. Lokal przyjemny aczkolwiek często za dużo w nim dymu papierosowego. Pizza godna swojej ceny, choć lista menu mogłaby być bardziej rozbudowana. A apropo jeszcze kelnerek, powinny one zwracać uwagę na gości w taki sam sposób, a nie jak zdążyłam zaobserwować - swoich znajomych obsługują w pierwszej kolejności i szybciej niż obcych, a także pozwalają im na głośne zachowywanie się co utrudnia pobyt w restauracji innym klientom.