Do biura podróży Neckermann Polska udałem się będąc zdecydowanym na wyjazd do Budapesztu, wycieczka zoorganizowana, kilkudniowa.
Pozytywy doradcy: był uprzejmy, kulturalny. Fachowo poradził sobie z typem klienta trudnego, rozwiewając moje wątpliwości i obiekcje.
Obszary do poprawy dla doradcy: Nieprawidłowo formułował zdania, co powodowało przekazywanie niektórych informacji jako niepewnych
np. używanie zwrotów takich jak: „być może”, „chyba”, „prawdopodobnie”. Doradca momentami wychodził z założenia, że klient powinien być zapoznany z ofertą. Na początku rozmowy doradca sam stwierdził, że oferta nie zawiera wycieczki zgodnej z moimi oczekiwaniami. Brak kontaktu wzrokowego z klientem. Standardy powitania oraz pożegnania również nie zostały zachowane. Doradca nie orientował się w posiadanej ofercie, nie był profesjonalny.
Doradca nie był stosownie ubrany, za duży dekolt co jako mężczyznę rozpraszało mnie, nie przyszedłem oglądać walorów doradcy a zakupić towar
oferta malo dopasowana do moich potrzeb, nie było wycieczki, gdzie mógłbym zwiedzić i zarazem odpocząć, korzystając ze znanej np. w Budapeszcie, sauny.
jeśli chodzi o oragnizację ze strony doradcy to nie mam zastrzeżeń, jeśli już przedstawiał ofertę to wiedział z jakiego katalogu skorzystać, czas obsługi za krótki jak dla rozmowy sprzedażowej, zabrakło kilku elememtów takich jak np: analiza potrzeb, podsumowanie rozmowy.
wygląd miejsca nie zachęcał do wejścia, naświetlenie bardzo słabe, jakby w knajpie, szyby całe obklejone reklamami wycieczek, do końca nie byłem pewny czy biuro jest otwarte. Na plus do doradcy, iż stanowisko przy którym rozmawialiśmy było czyste i zadbane.
Finał: nie zakupiłem wycieczki i wiem, że nie zakupię w przyszłości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.