W dniu 6 sierpnia wysłałam do firmy Solpol Bis zapytanie dotyczące propozycji tkanin do narożnika Sorento – zależało mi na materiale odpornym na zwierzęta, łatwoczyszczącym, o wysokiej odporności na ścieranie, w ciemnych kolorach (brąz lub butelkowa zieleń).
Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko – przedstawicielka firmy napisała, że może zaproponować tkaniny z grupy 4 i premium, spełniające wszystkie kryteria, i zachęciła do zamówienia próbek na koszt firmy, z zastrzeżeniem, że po ich otrzymaniu oczekują zamówienia narożnika.
Poprosiłam o wcześniejsze podanie konkretnych nazw tkanin i ich parametrów, aby świadomie zdecydować, które próbki zamówić, zwłaszcza że zastrzeżono, iż zamówienie próbek będzie wiązało się z zakupem narożnika. Zaznaczyłam, że jestem zdecydowana na ten model, ale chcę mieć możliwość porównania ofert różnych sprzedawców.
Niestety, od 6 sierpnia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Brak reakcji na dodatkowe pytania i całkowity brak kontaktu po wstępnej wiadomości pozostawia nie najlepsze wrażenie. W mojej ocenie obsługa klienta powinna być bardziej elastyczna i transparentna – podanie nazw tkanin to podstawowa informacja, która nie powinna być problemem.
Podsumowując: szybki pierwszy kontakt, ale brak dalszej komunikacji powoduje, że jako klient czuję się zignorowana i zniechęcona do zakupu.
W dniu 6 sierpnia wysłałam do firmy Solpol Bis zapytanie dotyczące propozycji tkanin do narożnika Sorento – zależało mi na materiale odpornym na zwierzęta, łatwoczyszczącym, o wysokiej odporności na ścieranie, w ciemnych kolorach (brąz lub butelkowa zieleń).
Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko – przedstawicielka firmy napisała, że może zaproponować tkaniny z grupy 4 i premium, spełniające wszystkie kryteria, i zachęciła do zamówienia próbek na koszt firmy, z zastrzeżeniem, że po ich otrzymaniu oczekują zamówienia narożnika.
Poprosiłam o wcześniejsze podanie konkretnych nazw tkanin i ich parametrów, aby świadomie zdecydować, które próbki zamówić, zwłaszcza że zastrzeżono, iż zamówienie próbek będzie wiązało się z zakupem narożnika. Zaznaczyłam, że jestem zdecydowana na ten model, ale chcę mieć możliwość porównania ofert różnych sprzedawców.
Niestety, od 6 sierpnia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Brak reakcji na dodatkowe pytania i całkowity brak kontaktu po wstępnej wiadomości pozostawia nie najlepsze wrażenie. W mojej ocenie obsługa klienta powinna być bardziej elastyczna i transparentna – podanie nazw tkanin to podstawowa informacja, która nie powinna być problemem.
Podsumowując: szybki pierwszy kontakt, ale brak dalszej komunikacji powoduje, że jako klient czuję się zignorowana i zniechęcona do zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.