W salonie fryzjerskim personel ciągle się zmienia, przez co trudno przewidzieć, kto nas ostrzyże — jest dużo nowicjuszy, którzy pracują powoli i często niskiej jakości. Personel jest uprzejmy, ale nie zawsze kompetentny. Obsługa się przeciąga, a czas oczekiwania bywa długi. Wnętrze proste, bez luksusów. Trzeba poprawić stabilność i jakość usług.
W salonie fryzjerskim personel ciągle się zmienia, przez co trudno przewidzieć, kto nas ostrzyże — jest dużo nowicjuszy, którzy pracują powoli i często niskiej jakości. Personel jest uprzejmy, ale nie zawsze kompetentny. Obsługa się przeciąga, a czas oczekiwania bywa długi. Wnętrze proste, bez luksusów. Trzeba poprawić stabilność i jakość usług.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.