Wizyta w salonie marki DS była interesującym doświadczeniem. Na pierwszy rzut oka salon prezentował się elegancko i prestiżowo, z wyraźnym naciskiem na luksus i unikatowy design. Obsługa szybko mnie zauważyła i zaproponowała pomoc. Konsultant, z którym miałem okazję rozmawiać, wykazał się szeroką wiedzą na temat oferty, szczegółowo odpowiadając na pytania dotyczące technologii i możliwości personalizacji aut. Zdecydowanie podkreślał ekskluzywność marki, co dobrze korespondowało z atmosferą salonu.
Niestety, choć wiedza pracownika była imponująca, momentami brakowało im nieco inicjatywy w doradzaniu alternatywnych modeli. Pomimo to, atmosfera w salonie była przyjemna, a oferta dostosowana do wymagających klientów szukających czegoś wyjątkowego.
Wizyta w salonie marki DS była interesującym doświadczeniem. Na pierwszy rzut oka salon prezentował się elegancko i prestiżowo, z wyraźnym naciskiem na luksus i unikatowy design. Obsługa szybko mnie zauważyła i zaproponowała pomoc. Konsultant, z którym miałem okazję rozmawiać, wykazał się szeroką wiedzą na temat oferty, szczegółowo odpowiadając na pytania dotyczące technologii i możliwości personalizacji aut. Zdecydowanie podkreślał ekskluzywność marki, co dobrze korespondowało z atmosferą salonu.
Niestety, choć wiedza pracownika była imponująca, momentami brakowało im nieco inicjatywy w doradzaniu alternatywnych modeli. Pomimo to, atmosfera w salonie była przyjemna, a oferta dostosowana do wymagających klientów szukających czegoś wyjątkowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.