Miałam umówioną wizytę lekarską. Rejestracja umawia termin wizyty, natomiast godzinę należy ustalić w dniu wizyty: telefonicznie w godzinach 12 do 14 lub osobiście do 16. W godzinach od 12 do 14 telefon był cały czas zajęty, okazało się że numer był uszkodzony, o czym dowiedziałam się w rozmowie od pracownika. Rejestracje obsługuje jedna lub dwie panie, trudno się zorientować ponieważ praktycznie obsługiwała tylko jedna osoba. Po zarejestrowaniu karta została przekazana do lekarza, Pacjent musiał pozostać pod gabinetem i czekać na wywołanie przez lekarza. Nie obowiązywała jednak żadna lista,kolejność przyjścia czy zapisów albo pierwszeństwo ze względu na stopień sprawności, lekarz decydował którego pacjenta przyjmie. Efektem takiego rozwiązania była zupełna dezinformacja i brak możliwości dysponowania swoim czasem, ponieważ pacjenci którzy przychodzili po mnie przyjmowani byli wcześniej. Lekarz mało komunikatywny, nie odpowiedział Dzień dobry, zapytał co mi dolega, kazał się położyć nie informując w jakim celu, po czym przystąpił do pisania czegoś. Po bardzo krótkim badaniu przepisał zabiegi, niczego nie wyjaśniając, tzn. dlaczego takie, jakie jest ich działanie i co chcemy dzięki nim osiągnąć. Lekarz bez fartucha, gabinet wymagający remontu. Jeżeli chodzi o osoby zajmujące się umawianiem terminów rehabilitacji, to wykazały się dużym zrozumieniem dla Pacjenta i chęcią znalezienia terminów najbardziej mu odpowiadających. Wyjaśniły dokładnie harmonogram zabiegów oraz w jaki sposób należy się do nich przygotować. Wykazały się dużą życzliwością, były bardzo rzeczowe i kompetentne. Jeżeli chodzi o oznaczenie placówki jest ona dobrze oznakowana, w poczekalni krzesełka, obok drzwi gabinetu informacja o godzinach urzędowania poszczególnych lekarzy. Brak wizytówki na samych drzwiach z informacją który lekarz aktualnie przyjmuje. Problem stanowi parking w bardzo złym stanie technicznym.
Miałam umówioną wizytę lekarską. Rejestracja umawia termin wizyty, natomiast godzinę należy ustalić w dniu wizyty: telefonicznie w godzinach 12 do 14 lub osobiście do 16. W godzinach od 12 do 14 telefon był cały czas zajęty, okazało się że numer był uszkodzony, o czym dowiedziałam się w rozmowie od pracownika. Rejestracje obsługuje jedna lub dwie panie, trudno się zorientować ponieważ praktycznie obsługiwała tylko jedna osoba. Po zarejestrowaniu karta została przekazana do lekarza, Pacjent musiał pozostać pod gabinetem i czekać na wywołanie przez lekarza. Nie obowiązywała jednak żadna lista,kolejność przyjścia czy zapisów albo pierwszeństwo ze względu na stopień sprawności, lekarz decydował którego pacjenta przyjmie. Efektem takiego rozwiązania była zupełna dezinformacja i brak możliwości dysponowania swoim czasem, ponieważ pacjenci którzy przychodzili po mnie przyjmowani byli wcześniej. Lekarz mało komunikatywny, nie odpowiedział Dzień dobry, zapytał co mi dolega, kazał się położyć nie informując w jakim celu, po czym przystąpił do pisania czegoś. Po bardzo krótkim badaniu przepisał zabiegi, niczego nie wyjaśniając, tzn. dlaczego takie, jakie jest ich działanie i co chcemy dzięki nim osiągnąć. Lekarz bez fartucha, gabinet wymagający remontu. Jeżeli chodzi o osoby zajmujące się umawianiem terminów rehabilitacji, to wykazały się dużym zrozumieniem dla Pacjenta i chęcią znalezienia terminów najbardziej mu odpowiadających. Wyjaśniły dokładnie harmonogram zabiegów oraz w jaki sposób należy się do nich przygotować. Wykazały się dużą życzliwością, były bardzo rzeczowe i kompetentne. Jeżeli chodzi o oznaczenie placówki jest ona dobrze oznakowana, w poczekalni krzesełka, obok drzwi gabinetu informacja o godzinach urzędowania poszczególnych lekarzy. Brak wizytówki na samych drzwiach z informacją który lekarz aktualnie przyjmuje. Problem stanowi parking w bardzo złym stanie technicznym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.