Dyspozytor firmy transportowej bardzo niemiły a wręcz lekceważąco podchodzi zarówno do rodziny jak i samego pacjenta! Nie jedno krotnie odbiera telefony jak by była to jego kara.
Czas oczekiwania na spuzniona o ponad 5 godzin karetkę która miała przyjechac na konkretną godzinę w danym dniu.
Według relacji pacjentów jest to nie jedno razowe wydarzenie. Karetki z owej firmy spóźniają się notorycznie.
Według pracowników jaki i pacjentów firmy pacjent z NFZ który nie jedno krotnie czeka na wizyte lekarską miesiacami a nie kiedy nawet i latami, którego nie stać na wynajęcie prywatnie karetki ze względu na ich trudną sytuację finansową jest mniej ważny niż klient prywatny którym może zapłacić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.