San Medical Spa

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Bardzo przyjemny hotel,...
Bardzo przyjemny hotel, w dobrej lokalizacji, położony blisko morza i innych atrakcji w urokliwym Kołobrzegu. Korzystałam z hotelu w sezonie zimowym, co pewnie miało wpływ na konkurencyjną cenę. W cenie pobytu były 3 posiłki w formie szwedzkiego stołu, co rzadko się zdarza w innych ofertach hotelowych. Czasem brakowało mi np. czegoś słodkiego, ale może w poniesionych kosztach, to zbyt duże oczekiwania. Mieliśmy dostęp do basenu, sauny, jakuzzi bez dodatkowych opłat. Mały minus dla recepcjonisty, który błędnie rozliczył należność za pobyt, częściowo regulowany z bonu turystycznego (który można zrealizować). Wiązało się to z małym stresem po powrocie do domu i koniecznością wyjaśnień. Jednak reklamacja została uwzględniona. Ponadto załączył się alarm przeciwpożarowy, co wprowadziło trochę paniki u części gości. Okazało się, że zdarzają się tu takie alarmy z udziałem zastępów straży pożarnej.

Klient_iYHda

06.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)

San Medical Spa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż San Medical Spa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo przyjemny hotel,...
Bardzo przyjemny hotel, w dobrej lokalizacji, położony blisko morza i innych atrakcji w urokliwym Kołobrzegu. Korzystałam z hotelu w sezonie zimowym, co pewnie miało wpływ na konkurencyjną cenę. W cenie pobytu były 3 posiłki w formie szwedzkiego stołu, co rzadko się zdarza w innych ofertach hotelowych. Czasem brakowało mi np. czegoś słodkiego, ale może w poniesionych kosztach, to zbyt duże oczekiwania. Mieliśmy dostęp do basenu, sauny, jakuzzi bez dodatkowych opłat. Mały minus dla recepcjonisty, który błędnie rozliczył należność za pobyt, częściowo regulowany z bonu turystycznego (który można zrealizować). Wiązało się to z małym stresem po powrocie do domu i koniecznością wyjaśnień. Jednak reklamacja została uwzględniona. Ponadto załączył się alarm przeciwpożarowy, co wprowadziło trochę paniki u części gości. Okazało się, że zdarzają się tu takie alarmy z udziałem zastępów straży pożarnej.