Jo-Med

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przychodnia przyjazna pacjentowi....
Przychodnia przyjazna pacjentowi. Obsługa rejestracji bardzo sympatyczna, w przypadku nie dodzwonienia się, rejestratorka oddzwania do pacjenta. Zarówno wizyta stacjonarna jak i teleporada przebiega w miłej atmosferze, czas w pełni poświęcony pacjentowi, lekarz dokładnie analizuje objawy i dokładnie tłumaczy zalecenia.

Klient_uZYRk

05.08.2022

Placówka

Lublin, Lotnicza 5

Nie zgadzam się (0)

Jo-Med

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jo-Med?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przychodnia przyjazna pacjentowi....
Przychodnia przyjazna pacjentowi. Obsługa rejestracji bardzo sympatyczna, w przypadku nie dodzwonienia się, rejestratorka oddzwania do pacjenta. Zarówno wizyta stacjonarna jak i teleporada przebiega w miłej atmosferze, czas w pełni poświęcony pacjentowi, lekarz dokładnie analizuje objawy i dokładnie tłumaczy zalecenia.