Apteka DOZ Dbam o Zdrowie

(4.58)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2028)

Pokaż wszystkie opinie

Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z usług tej apteki. Zazwyczaj zamawiam leki przez stronę internetową, a potem odbieram je we wskazanej aptece. Mam kartę DOZ (program lojalnościowy) dzięki czemu zbieram punkty i wymieniam je na nagrody. Obsługa jest bardzo miła, zawsze chętna do pomocy. Apteka jest niewielka i czasami (zwykle w weekend) jest dużo klientów i trzeba troszkę postać w kolejce. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

17.10.2009

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (26)

Apteka DOZ Dbam o Zdrowie

Apteki Dbam o Zdrowie należą do spółki DOZ S.A. Na rynku jest ponad 1 000 placówek pod nazwą marki, część z nich jest prowadzona na zasadach franczyzy. Misją firmy jest opieka nad pacjentem w myśl idei „Pacjent w centrum uwagi”. Oprócz zakupów w aptekach stacjonarnych można także skorzystać z usług sklepu internetowego. Po dokonaniu zamówienia produkty dostarczane są do wybranej apteki, co zapewnia kontrolę farmaceutyczną podczas zakupów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka DOZ Dbam o Zdrowie?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w tej aptece cechuje się wysokim poziomem profesjonalizmu. Farmaceuci są uprzejmi, kompetentni i wykazują gotowość do udzielania rzetelnych informacji oraz fachowej pomocy. Zawsze chętnie doradzają, zadają trafne pytania i aktywnie angażują się w rozwiązanie przedstawionych problemów zdrowotnych. Na uwagę zasługuje również dobre wyposażenie apteki – dostępność szerokiego asortymentu leków, suplementów oraz produktów specjalistycznych jest zdecydowanie powyżej standardu. Dzięki temu klienci mogą zazwyczaj załatwić wszystkie sprawy w jednym miejscu, bez konieczności wizyt w innych placówkach. Jedyną kwestią wymagającą poprawy pozostaje organizacja obsługi przy kasach – często dostępne jest tylko jedno stanowisko, co w godzinach szczytu prowadzi do tworzenia się kolejek. Pomimo tej niedogodności, poziom merytoryczny i kultura obsługi pozostają na bardzo dobrym poziomie.
Zgadzasz się?