Maskowybal.pl

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wybrałam się do...
Wybrałam się do wypożyczalni strojów Masowy Bal, aby wypożyczyć strój dla dziecka. Byłam jedną z pierwszych klientek tego dnia i zdziwiła mnie ilość pracowników z samego rana (były chyba 4 panie). Jak się okazało Panie dopiero co przygotowywały się do pracy, ale klienci zostali obsłużeni. Moją uwagę zwróciła jedna z pracownic, która była przeziębiona - wiadomo zdarza się, że trzeba w takim stanie iść do pracy, jednak jej postawa była aż rażąca - siedziała jak "zdjęta z krzyża", przygarbiona, podpierała się ręką, jakby siedziała tam za karę, nieustannie pociągała nosem, każdą wypowiedz do klienta poprzedzała lub kończyła informacją o tym jak źle się czuje - przy czym kierowała te informacje do koleżanek. Też zdarzało mi się być chorą w pracy, jednak nie pozwoliłabym sobie na takie zachowanie i brak szacunku dla klienta. Ocenę zawyżam tylko ze względu na pozytywną postawę obsługującej mnie pracownicy zarówno w dniu wypożyczenia stroju, jak i w dniu zwrotu.

Dim

26.02.2018

Placówka

Wrocław, Ludwika Solskiego 1A

Nie zgadzam się (0)

Maskowybal.pl

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Ludwika Solskiego 1A

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Maskowybal.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałam się do...
Wybrałam się do wypożyczalni strojów Masowy Bal, aby wypożyczyć strój dla dziecka. Byłam jedną z pierwszych klientek tego dnia i zdziwiła mnie ilość pracowników z samego rana (były chyba 4 panie). Jak się okazało Panie dopiero co przygotowywały się do pracy, ale klienci zostali obsłużeni. Moją uwagę zwróciła jedna z pracownic, która była przeziębiona - wiadomo zdarza się, że trzeba w takim stanie iść do pracy, jednak jej postawa była aż rażąca - siedziała jak "zdjęta z krzyża", przygarbiona, podpierała się ręką, jakby siedziała tam za karę, nieustannie pociągała nosem, każdą wypowiedz do klienta poprzedzała lub kończyła informacją o tym jak źle się czuje - przy czym kierowała te informacje do koleżanek. Też zdarzało mi się być chorą w pracy, jednak nie pozwoliłabym sobie na takie zachowanie i brak szacunku dla klienta. Ocenę zawyżam tylko ze względu na pozytywną postawę obsługującej mnie pracownicy zarówno w dniu wypożyczenia stroju, jak i w dniu zwrotu.