Lokum Deweloper

(0.52)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Wysłałem zapytanie dotyczące...
Wysłałem zapytanie dotyczące zakupu miejsca postojowego na osiedlu Lokum da Vinci pod adres mailowy info@lokumdeweloper.pl w dniu 17.02.2019 oraz ponowiłem zapytanie 21.02.019 i do dziś nie otrzymałem informacji zwrotnej w tej sprawie.

Klient_wcWw

24.05.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Absolutnie nie polecam...
Absolutnie nie polecam współpracy z tym deweloperem, a przede wszystkim odradzam oferowane pakiety "Lokum pod klucz". Zachowanie osób zajmujących się realizacją mieszkań pod klucz skutecznie wybiło nam z głowy zakup kolejnych mieszkań u tego dewelopera. Kilkanaście tygodni temu złożona została reklamacja z powodu pękniętej umywalki, która została dostarczona oraz zamontowana przez wykonawców. Po remoncie mieszkania, podczas czyszczenia umywalki pod ciężarem ręki ułamał się jej róg! Najpierw szkoda została zgłoszona telefonicznie, później na prośbę p. Agnieszki Nowak - mailowo. Otrzymaliśmy odpowiedź, że zostaną do nas wysłani ludzie, którzy przeprowadzą ekspertyzę, ponieważ nie są oni w stanie na podstawie zdjęcia stwierdzić przyczyny uszczerbku. Oczywiście nikt nie skontaktował się z nami w terminie, więc po upomnieniu się o kontakt p. Agnieszka stwierdziła nagle, że reklamacja jest odrzucona. Złożyłam reklamację od tej decyzji, ponieważ była bezzasadna i oczywiście kontakt się urwał. Po konsultacji z Rzecznikiem Praw Konsumenta uzyskaliśmy informację, że by odrzucić reklamację, deweloper w praktyce musi wykluczyć istnienie defektu fabrycznego (w materiale czy w wykonaniu) i dopiero gdy to zrobi, może spekulować czy zgłaszana usterka wynika z nieprawidłowego użytkowania czy konserwacji towaru albo uszkodzenia mechanicznego. Otrzymaliśmy również informację, że zgodnie z art. 5615 Kodeksu cywilnego sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do tego żądania w terminie 14 dni od jego złożenia a jeżeli uchybi temu obowiązkowi i nie ustosunkuje się do żądania w ciągu 14 dniu reklamacja jest uważana z mocy prawa za zasadną. Od złożenia reklamacji minęły praktycznie dwa miesiące, odzewu z ich strony nie ma. Na wykończenie mieszkania wydaliśmy ponad 40 tysięcy, deweloper unika odpowiedzialności na kwotę około 400/500 złotych (umywalka plus montaż), którą w każdej Castoramie czy OBI wymieniliby nam od ręki. Absolutnie żałosna postawa, która świadczy o braku kompetencji osób tam zatrudnionych oraz niepoważnym traktowaniu klientów. Nie polecam, bardzo żałuję swojego wyboru.

Kamila_893

31.01.2016

Placówka

Wrocław, Krawiecka 1, pok. 101

Nie zgadzam się (0)

Lokum Deweloper

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Krawiecka1, pok. 101

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lokum Deweloper?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wysłałem zapytanie dotyczące...
Wysłałem zapytanie dotyczące zakupu miejsca postojowego na osiedlu Lokum da Vinci pod adres mailowy info@lokumdeweloper.pl w dniu 17.02.2019 oraz ponowiłem zapytanie 21.02.019 i do dziś nie otrzymałem informacji zwrotnej w tej sprawie.