Zadzwoniłam do firmy, która reklamuje się w internecie, że zajmuje się serwisem klimatyzacji. Oczywiście po pierwszym kontakcie wydawało mi się, że znalazłam dobrą firmę. Zjawił się pracownik, który obejrzał klimatyzator, powiedział co trzeba zrobić i jak. Ustaliliśmy termin i cenę usługi. I na tym skończyła się dobra passa. Dalej to były tylko telefony, ciągle zmiany terminów serwisu, za każdym inne tłumaczenie. I na dodatek zepsuł się pilot do klimatyzatora. Pracownik po moim telefonie zaoferował pomoc w zakupie. I tutaj zaczęła się podobna sytuacja, kolejne tłumaczenia, zmiany terminów na odbiór pilota. I tak trwało wszystko ponad 4 tygodnie aż moja cierpliwość wyczerpała się, podziękowałam za zakup. PIlota oczywiście kupiłam w ciągu 2 dni w zupełnie innej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.