Jakość obsługi w Bricomarche oceniam jako słabą. Pracownicy nie są zainteresowani klientem, nie wyrażają chęci pomocy, zapytani o lokalizację towaru nie potrafią wskazać w jakim miejscu należy go szukać. Inni pomimo dokładnego wyjaśnienia, czego szukam, prowadzą mnie w zupełnie inny dział. Pracownik (mężczyzna) zapytany przeze mnie o kątowniki zaprowadził mnie i wskazał listwy progowe. Obsługa na kasie również nie należy do szybkich, pomimo to nie tworzą się kolejki, ponieważ zawsze otwierana jest kolejna kasa. Brak możliwości zwrotu towaru, co budzi niechęć do robienia zakupów. Poza tym sklep jest odpowiednio zatowarowany, towar na półkach jest odpowiednio oznakowany i ocenowany.
Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Podczas wizyty otoczenie sklepu posprzątane, miejsc parkingowych pustych troszkę było. Wewnątrz sklepu też panował porządek. Ceny w półkach 8/10 - ale ktoś podczas wizyty je uzupełniał. Zatowarowanie spore. Duży wybór pośród konkurencyjnych firm. Sklep czysty, uporządkowany. Personel uprzejmy. Chętnie mi pomogli i doradzili w wyborze śrub., których szukałam :) Ceny na paragonie się zgadzały z tymi w półce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.