Ostatnia wizyta w serwisie zmusiła mnie do podjęcia decyzji o zmianie serwisu. Przyjechałam w celu wyrobienia duplikatu książki adresowej, a osoba obsługująca podała mi zakres cenowe takowej usługi od ... do oraz czas oczekiwania - miesięc. Ponadto, zgłosiłam usterkę lusterka w ramach gwarancji, na co po 5 minutowej nieobecności poinformowano mnie, iż zepsuta jest podstawa lusterka, a nie elektryka, co nie podlega reklamacji. W 5 minut zdiagnozowano??? Po wizycie w innym autoryzowanym salonie, cenę za usługę wystawienia dublikatu książki serwisowej podano z cennika, gdzie cena była w 3 razy niższa, a czas realizacji - 3 dni robocze. Lusterko bez problemu naprawiono w ramach gwarancji, gdyż jak poinformowano mnie, podstawa mogła ulec uszkodzeniu po tym, jak elektryka zawiodła i przynajmniej jeden raz ręcznie ustawiono lusterko, gdyż było to konieczne np. w celu dojazdu do warsztatu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.