Corrado

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W sklepie tym...
W sklepie tym pomimo dużego wyboru w asortymencie odzieży męskiej, obsługa była bardzo niemiła. Sprzedawca w ogóle nie był zainteresowany obsługą klienta, chociaż wykazaliśmy zainteresowanie koszulą, paskiem oraz krawatem. Po zapytaniu o możliwość przymierzenia koszuli przez mojego kolegę pani odpowiedziała w bardzo niemiły sposób podniesionym tonem głosu, ze nie można i już. Pokazałam nam jedynie tą koszulę w opakowaniu i po chwili schowała, mówiąc że nie mierzy się białych koszul i nie dała spróbować przymierzyć nawet podobnego fasonu w innym kolorze. Na pytania o paski odpowiedziała, że wszystko widać łącznie z ceną również w niemiły sposób podnosząc głos i odwracając się od nas. Nie zachęcała do zakupu, lecz odstraszała, na koniec nie pożegnała się. Cały czas, który byliśmy w sklepie sprawiała wrażenie niezadowolonej z tego że ktoś przyszedł akurat do tego sklepu na zakupy.

Kinga_397

30.07.2013

Placówka

Lublin, Orkana 6

Nie zgadzam się (1)

Corrado

Dane firmy

Lublin

Lublin,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Corrado?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W sklepie tym...
W sklepie tym pomimo dużego wyboru w asortymencie odzieży męskiej, obsługa była bardzo niemiła. Sprzedawca w ogóle nie był zainteresowany obsługą klienta, chociaż wykazaliśmy zainteresowanie koszulą, paskiem oraz krawatem. Po zapytaniu o możliwość przymierzenia koszuli przez mojego kolegę pani odpowiedziała w bardzo niemiły sposób podniesionym tonem głosu, ze nie można i już. Pokazałam nam jedynie tą koszulę w opakowaniu i po chwili schowała, mówiąc że nie mierzy się białych koszul i nie dała spróbować przymierzyć nawet podobnego fasonu w innym kolorze. Na pytania o paski odpowiedziała, że wszystko widać łącznie z ceną również w niemiły sposób podnosząc głos i odwracając się od nas. Nie zachęcała do zakupu, lecz odstraszała, na koniec nie pożegnała się. Cały czas, który byliśmy w sklepie sprawiała wrażenie niezadowolonej z tego że ktoś przyszedł akurat do tego sklepu na zakupy.