Personel jest uprzejmy, odnosi się z szacunkiem i zainteresowaniem. Oferuje pomoc i inicjatywę w wyborze dań, ale nie przeprowadza wizyt kontrolnych (zapytanie "czy smakuje" w trakcie posiłku?). Pracownicy wykazują dobrą wiedzę na temat dań oferowanych w karcie. Czas oczekiwania na kartę - bardzo krótki. Czas oczekiwania na realizację zamówienia - optymalny. Realizacja płatności - bez zarzutu. Personel stosuje uprzejme pożegnanie zachęcające do powrotu oraz wychodzi z propozycją zapakowania nie skonsumowanych na miejscu dań.
Personel jest uprzejmy, odnosi się z szacunkiem i zainteresowaniem. Oferuje pomoc i inicjatywę w wyborze dań, ale nie przeprowadza wizyt kontrolnych (zapytanie "czy smakuje" w trakcie posiłku?). Pracownicy wykazują dobrą wiedzę na temat dań oferowanych w karcie. Czas oczekiwania na kartę - bardzo krótki. Czas oczekiwania na realizację zamówienia - optymalny. Realizacja płatności - bez zarzutu. Personel stosuje uprzejme pożegnanie zachęcające do powrotu oraz wychodzi z propozycją zapakowania nie skonsumowanych na miejscu dań.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.