Sklep bez szyldu i konkretnej nazwy. Obejscie nieciekawe, a przy głównych drzwiach ustawione jakieś rusztowania, choć nie widać, by odbywał się jakiś remont. Na wystawie duża flaga marki piwa, jako reklama zbliżającego się EURO 2012. wygląda to bardzo nieestetycznie wręcz niechlujnie. W środku sklep też nie wygląda na bardzo zadbany. Towar nie jest ciekawie i porządnie wyłożony i zaprezentowany. Brakuje jakieś spójności, a przede wszystkim estetyki. Obsługa może i uprzejma, ale pierwsze wrażenie nieporządku burzy wszystkie pozytywne odczucia.
Sklep bez szyldu i konkretnej nazwy. Obejscie nieciekawe, a przy głównych drzwiach ustawione jakieś rusztowania, choć nie widać, by odbywał się jakiś remont. Na wystawie duża flaga marki piwa, jako reklama zbliżającego się EURO 2012. wygląda to bardzo nieestetycznie wręcz niechlujnie. W środku sklep też nie wygląda na bardzo zadbany. Towar nie jest ciekawie i porządnie wyłożony i zaprezentowany. Brakuje jakieś spójności, a przede wszystkim estetyki. Obsługa może i uprzejma, ale pierwsze wrażenie nieporządku burzy wszystkie pozytywne odczucia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.