Panini

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jak na firmę...
Jak na firmę międzynarodową i zagraniczną witrynę choć w wersji polskiej Panini wypada bardzo słabo.Jest chaotyczna, mało przyjazna w obsłudze.Brak polskich danych adresowych , ponad miesięczny czas oczekiwania na zamówienie w sklepie on line.Możemy się zorientować co firma oferuje ale nie jest to miłe i proste .Ceny te do najniższych nie należą.Naklejiki i wydane do nich specjalnie kolekcjonerskie albumy.Fajna może i sprawa ale obsługa na takim poziomie zniechęca.Poczekam jak coś się w tej materii zmieni.

zarejestrowany-uzytkownik

05.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Panini

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Panini?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jak na firmę...
Jak na firmę międzynarodową i zagraniczną witrynę choć w wersji polskiej Panini wypada bardzo słabo.Jest chaotyczna, mało przyjazna w obsłudze.Brak polskich danych adresowych , ponad miesięczny czas oczekiwania na zamówienie w sklepie on line.Możemy się zorientować co firma oferuje ale nie jest to miłe i proste .Ceny te do najniższych nie należą.Naklejiki i wydane do nich specjalnie kolekcjonerskie albumy.Fajna może i sprawa ale obsługa na takim poziomie zniechęca.Poczekam jak coś się w tej materii zmieni.