COCA COLA

(1.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

profil klienta firmowego,...
profil klienta firmowego, a cenny większe niż w marketach czy hurtowniach?? jakiś żart, nawet na allegro na zgrzewce różnica 40 zł taniej... POLITYKA FIRMY to jakiś żart - będziesz więcej zamawiać będziesz mieć taniej ... taniej mam przez allegro

Konsument.

23.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Do wszelakich konkursów...
Do wszelakich konkursów jak i programów lojalnościowych podchodzę z dużą rezerwą i na spokojnie. Kiedyś o wiele chętnej brałam udział w tego typu akcjach. Obecnie śledzę co się na rynku dzieje ale nie zawsze podejmuję wyzwane uczestnictwa. I tak jest na przykład z programem „Zapunktowani „ Stałą akcją Coca Coli gdzie poprzez witrynę www wprowadzamy kody z pod nakrętek. W zależności od pojemności napoju są nam przyznawane punkty. Za nie to możemy wybrać sobie nagrody od ręki lub też poprzez licytację. Ale to nie jedyna promocja którą na tę chwilę jest zorganizowana przez koncern. Za 0,5 specjalnie oznaczone butelki napoi Fanty i Sprite dokładnej za kody z pod ich nakrętek możemy otrzymać doładowanie bądź starter Play. Jest również możliwość także za kody umieszczone pod nakrętką obejrzenia filmu na Onet VOD lub dostania gratisowej coca coli bądź napoju capy. Sporo tego a nie wszystko tu wymieniłam. Fajnie że całość jest pod jednym adresem www.cocacola.pl i pod jednym logingiem i jednym hasłem. Strona rejestruje dokładnie naszą historię aktywności. I choć mnoga i szeroka w treści jest bardzo łatwa i prosta w nawigacji. Z drugiej strony miała miejsce sytuacja kilkudniowa przerwa techniczna (od01.07 do 06.07(?)). Trochę długo. Mało tego nie było nigdzie napisane ile ona ma trwać. Ograniczono się do komunikatu: Co prawda gdy strona zaczęła w końcu ponownie działać dostałam powiadomienie na adres e-mailowy ale i tak uważam że tydzień to stanowczo za długo na takie prace. I ten fakt mocno obniża dziś ocenę. Pozytywną za ofertę, jej elastyczność i proste nie wydumane, zasady. Plus za stronę www. Życzyć pozostaje by problemy techniczne były szybciej rozwiązywane a przywrócenie działania określone w czasie. Tak czy owak źle nie jest, ale mogło by być przy najmniej ciut lepiej.

zarejestrowany-uzytkownik

07.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

COCA COLA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż COCA COLA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

profil klienta firmowego,...
profil klienta firmowego, a cenny większe niż w marketach czy hurtowniach?? jakiś żart, nawet na allegro na zgrzewce różnica 40 zł taniej... POLITYKA FIRMY to jakiś żart - będziesz więcej zamawiać będziesz mieć taniej ... taniej mam przez allegro