bambi-zabawki.pl

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Obsługa sklepu internetowego...
Obsługa sklepu internetowego bambi-zabawki.pl jest na najwyższym poziomie. Sprzedawca konkretnie odpowiadał na zadawane pytania, pomógł wybrać właściwy prezent dla dziecka z konkretnymi upodobaniami a co najważniejsze, - dziecko było szczęśliwe i zadowolone z otrzymanego prezentu. Sprzedawca nie oferował na siłę innych produktów niż te które mnie interesowały. Formalnie przywitał i zakończył konwersacje. Z taką obsługą zakupy stają się przyjemniejsze.

Niezweryfikowany Klient_q9Aw

21.08.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie robię zakupów...
Nie robię zakupów przez internet. Wyjątek zrobiłam dla tego sklepu - "Bambi" ze Szczecina, ponieważ upusty cenowe są tam tak duże, że nawet z kosztem przesyłki wychodzi często taniej niż identyczne rzeczy w tradycyjnym sklepie. Najpierw jednak zadałam właścicielowi kilka pytań, odnośnie produktu. Mimo tego, że tych informacji nie było na opakowaniu, odpowiedź otrzymałam w ciągu pół godziny. Jej treść świadczyła o tym, że przeczytano z uwagą każde moje słowo. Zdecydowałam, kupiłam. Znałam każdą fazę podróży zamówionej przesyłki, na etapie pobytu w firmie. Tu akurat jest to istotne - data zakupu to poniedziałek, godz. ok. 23. We środę, po południu, paczka była już w Radzyniu - stąd do Szczecina jest prawie 700 km! Strona internetowa firmy raczej skromna, ale uważam że ten brak różnych irytujących "bajerów" to jej spora zaleta. Szybciej się otwiera, jest przejrzysta, czytelna i ma dobrą nawigację. Jest na bieżąco aktualizowana, nie ma możliwości zamówienia rzeczy już niedostępnej, itp. Sklep jest dość nowy, nadal jeszcze urozmaica ofertę. Warto zajrzeć.

zarejestrowany-uzytkownik

25.02.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (4)

bambi-zabawki.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż bambi-zabawki.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa sklepu internetowego...
Obsługa sklepu internetowego bambi-zabawki.pl jest na najwyższym poziomie. Sprzedawca konkretnie odpowiadał na zadawane pytania, pomógł wybrać właściwy prezent dla dziecka z konkretnymi upodobaniami a co najważniejsze, - dziecko było szczęśliwe i zadowolone z otrzymanego prezentu. Sprzedawca nie oferował na siłę innych produktów niż te które mnie interesowały. Formalnie przywitał i zakończył konwersacje. Z taką obsługą zakupy stają się przyjemniejsze.