Poradnia Laryngologiczna

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kilka dni temu...
Kilka dni temu zarejestrowałam się telefonicznie na wizytę w poradni. Pielęgniarka powiedziała, abym przyszła około 7.40. Kilka minut przed czasem pojawiłam się w poradni. Drzwi od rejestracji były zamknięte. Na drzwiach wisiała informacja, że w poniedziałki rejestracja zaczyna się od godz 7.30. Poczekałam chwilę i około 7.45 postanowiłam wejść do gabinetu, mimo tego że był zamknięty. Nikt nie odpowiedział na moje pukanie więc nacisnęłam klamkę i weszłam do środka. Znajdowały się tam trzy pielęgniarki. Zapytałam czy rejestracja jest już czynna. Jedna z pielęgniarek zapytała mnie z czym przyszłam. Kiedy odpowiedziałam, że miałam zgłosić się do poradni na badania przed operację, pielęgniarka poprosiła abym weszła. Zaprosiła mnie do biurka, przy którym wypełniłam krótką ankietę. Pielęgniarka były kompetentną osobą i udzieliła mi dokładnych wskazówek gdzie mam się udać i jakie badania wykonać. Moja dzisiejsza wizyta w poradni otolaryngologicznej był dosyć przyjemna. Jednak trochę zawiodłam się na tej poradni, ze względu na jej opóźnioną pracę. Zapewne gdybym sama nie weszła do pokoju z rejestracją zostałby on otwarty dopiero około godziny 8. Te pół godziny w służbie zdrowia jest zazwyczaj traktowane jako czas na kawę i poranne pogaduchy personelu.

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2010

Placówka

Biała Podlaska, Terebelska

Nie zgadzam się (3)

Poradnia Laryngologiczna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Poradnia Laryngologiczna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kilka dni temu...
Kilka dni temu zarejestrowałam się telefonicznie na wizytę w poradni. Pielęgniarka powiedziała, abym przyszła około 7.40. Kilka minut przed czasem pojawiłam się w poradni. Drzwi od rejestracji były zamknięte. Na drzwiach wisiała informacja, że w poniedziałki rejestracja zaczyna się od godz 7.30. Poczekałam chwilę i około 7.45 postanowiłam wejść do gabinetu, mimo tego że był zamknięty. Nikt nie odpowiedział na moje pukanie więc nacisnęłam klamkę i weszłam do środka. Znajdowały się tam trzy pielęgniarki. Zapytałam czy rejestracja jest już czynna. Jedna z pielęgniarek zapytała mnie z czym przyszłam. Kiedy odpowiedziałam, że miałam zgłosić się do poradni na badania przed operację, pielęgniarka poprosiła abym weszła. Zaprosiła mnie do biurka, przy którym wypełniłam krótką ankietę. Pielęgniarka były kompetentną osobą i udzieliła mi dokładnych wskazówek gdzie mam się udać i jakie badania wykonać. Moja dzisiejsza wizyta w poradni otolaryngologicznej był dosyć przyjemna. Jednak trochę zawiodłam się na tej poradni, ze względu na jej opóźnioną pracę. Zapewne gdybym sama nie weszła do pokoju z rejestracją zostałby on otwarty dopiero około godziny 8. Te pół godziny w służbie zdrowia jest zazwyczaj traktowane jako czas na kawę i poranne pogaduchy personelu.