METRONA POLSKA POMIARY I ROZLICZENIA Sp. z o.o. została założona w 1994 r. Jak informuje strona internetowa firmy, produkty wysokiej jakości, niemieckiej i krajowej produkcji oraz długoletnie doświadczenie firmy macierzystej stanowią mocny fundament, na którym Metrona Polska opiera swą owocną działalność. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Pracuje w niej blisko 100 osób. METRONA, jak podaje strona firmy, zapewnia optymalną obsługę klienta, posiada oddziały w Białymstoku, Katowicach, Kielcach, Lublinie, Olszynie, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Wałbrzychu i we Wrocławiu.
Główny filar działalności stanowi rozliczanie kosztów ogrzewania.
METRONA POLSKA rozlicza także zużycie ciepłej i zimnej wody.
Tyle charakterystyki działalności.
METRONA zajmuje się także rozliczaniem zużycia ciepła w mieszkaniu, które zajmuje mój kuzyn. Z uwagi na kilkumiesięczną nieobecność w kraju, przegapił on moment (na wiosnę), kiedy wymieniane były podzielniki ciepła. We wrześniu skontaktował się z firmą w celu ustalenia innego terminu, w którym mogłoby to nastąpić. Od początku jasne było, że z uwagi na fakt, iż wymiana miałaby nastąpić poza harmonogramem, zostanie on obciążony jej kosztami (ok. 150-200 zł). Osoba, z którą rozmawiał, zapewniła go, że w ciągu 2 tygodni ktoś na pewno się odezwie i ustali dogodny termin wizyty w lokalu. Mimo to, przez 8 tygodni nikt z Metrony nie zgłosił się w celu ustalenia terminu. Dopiero po interwencji telefonicznej, mniej więcej po tygodniu, zgłosił się wreszcie ktoś z obsługi, ustalił termin i dokonał wymiany. Faktura za usługę ma przyjść pocztą, miejmy nadzieję, że przyjdzie przed końcem tego roku. Generalnie - wykonanie samej usługi w porządku, ale dlaczego tak trudno dochować ustalonego terminu?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.