Krakowskie Centrum Dialogu Społecznego

(4.99)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Uczestniczyłam w 5...
Uczestniczyłam w 5 dniowym szkoleniu. Od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia szkolenia, firma kilkukrotnie się ze mną kontaktowała (potwierdzenie zakwalifikowania na szkolenie; informacja dot. dojazdu z dworca do hotelu, różnymi środkami komunikacji - tramwaj, autobus, taxi z informacją o koszcie dojazdu; przypomnienie o dostarczeniu niezbędnych dokumentów na szkolenie). Szkolenie rozpoczęło się punktualnie, otrzymałam dokładny harmonogram szkolenia, materiały w formie papierowej. Prowadzący rozpoczynał i prowadził zajęcia zgodnie z harmonogramem - rozpoczynał i kończył punktualnie. Materiał znajdujący się w materiałach został dokładnie omówiony, nic nie zostało pominięte. Został przeprowadzony również wideotrening, każdy uczestnik otrzymywał informację zwrotną od prowadzącego, w formie konstruktywnej - co było dobrze, co można poprawić, bez oceniania osoby i podkreślania jej błędów. Kiedy natrafiliśmy na problemy z obsługą hotelu, pomagał w rozwiązaniu tego problemu z korzyścią dla uczestników szkolenia. Firma szkoleniowa zadbała również o umilenie czasu wolnego - zostaliśmy zaproszeni na sztukę teatralną.

Anna_1585

02.11.2009

Placówka

Kraków, Al. Powstania Warszawskiego 6

Nie zgadzam się (13)

Krakowskie Centrum Dialogu Społecznego

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Krakowskie Centrum Dialogu Społecznego?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?