Barbara

(3.08)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 19)

Zakupiłam bilet online,...
Zakupiłam bilet online, wiec kierowca dobrze wiedział, że czekam na tym przystanku. Planowy odjazd był o 12:33, czekałam od 12:23 na ustalonym przystanku. Około 12:40 zadzwoniłam do biura z zapytaniem czy bus ma opóźnienia, na co dyspozytor poinformował mnie, że bus odjechał. Rzekomo kierowca czekał na przystanku 12:24-12:33. Błagam, nie róbcie z ludzi idiotów. Jeśli kierowca nie zna się na zegarku, proponuję zatrudnić kogoś kompetentnego.Jeśli kierowcę przerasta zabieranie i wysadzanie osób w wyznaczonych miejscach, również polecam poszukać kogoś, kogo może zrozumie ten niewyobrażalnie skomplikowany proces i bardziej zaangażuje się w swoją pracę.

Klient_JYOs

05.02.2020

Placówka

Krosno, ul. Boh. Westerplatte 28/94

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tej firmy od pewnego czasu, jak dotąd wszystko przebiegało wzorowo. Kierowcy mili uprzejmi i pomocni. Jeżdżą bezpiecznie.

Niezweryfikowany Klient_u0v2

08.10.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo często jestem...
Bardzo często jestem zażenowana tym przewoźnikiem. Bardzo nieprzyjemni ludzie przy rezerwacji. Ceny wysokie, nieadekwatne do drogi i warunków jazdy. Kierowcy różni, jedni milsi inni mniej. Staram się ograniczać podróże Barbarą do minimum.

Aaaania

27.02.2018

Placówka

Krosno, ul. Boh. Westerplatte 28/94

Nie zgadzam się (6)
Busy tego przewoźnika...
Busy tego przewoźnika jeżdżą na trasie Kraków-Krosno co godzinę. Jest to dość duża częstotliwość. Do tego drogę trasę tą jadą w bardzo dobrym tempie. Autobusy są wygodne i zadbane, a w większości z nich jest dostęp do darmowego internetu Wifi. Jedyną ich wadą jest cena. Są najdroższym przewoźnikiem na tej trasie, ale przez komfort i częstotliwość jazdy są również najlepszym.

misiek_9

05.07.2014

Placówka

Krosno, ul. Boh. Westerplatte 28/94

Nie zgadzam się (2)
Aby mieć pewne...
Aby mieć pewne miejsce w autobusie należy wcześniej zadzwonić do biura obsługi i zarezerwować miejsce. Panie z obsługi telefonicznej jest miła i informuje, że miejsce zostało zarezerwowane. Jeżeli tego się nie zrobi to można się nie załapać na przejazd i trzeba czekać do samego odjazdu autobusu. Pojazdy nie są zbyt nowe, ale jedzie się w nich wygodnie. Kierowca jeździ bardzo płynnie i nie musi wjeżdżać do większych miast na dworzec przez co jeżeli na drodze jest większy ruch wybiera trasę alternatywną i pomimo korków kurs trwa zgodnie z planem.

misiek_9

21.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Był to przejazd...
Był to przejazd z Krakowa do Krosna prywatną firmą autokarową Barbara. Sam autobus nie pozostawiał niczego do życzenia, była klimatyzacja i oświetlenie, miejsca nie nagrzewały się od silnika jak to bywa czasem w niektórych pojazdach tego typu. Jednak obsługa zasługuje na naganę, młody chłopak który jednak ze sporym lekceważeniem odnosi się do pasażerów, a na drodze zapewne przekroczył parę razy dozwoloną prędkość, co raz zakończyło się ostrym hamowaniem przed światłami. Plusem tego było szybkie dotarcie do celu, lecz pewnie większość woli przybyć tam bezstrachu.

zarejestrowany-uzytkownik

30.10.2009

Placówka

Krosno, ul. Boh. Westerplatte 28/94

Nie zgadzam się (23)

Barbara

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Barbara?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Dobrze.