Pracownicy dwoją się i troją a i tak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia, główny problem to zbyt mało pracowników i częściowo źle dobrany personel. Za prowadzenie firmy dałabym jeszcze mniej, ale widać, że choć niektórzy pracownicy się starają. Poza tym organizacyjnie klapa. Biorą duże pieniądze za sprzedaż, a nie przekłada się to w po sprzedażowej obsłudze klienta.
Pracownicy dwoją się i troją a i tak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia, główny problem to zbyt mało pracowników i częściowo źle dobrany personel. Za prowadzenie firmy dałabym jeszcze mniej, ale widać, że choć niektórzy pracownicy się starają. Poza tym organizacyjnie klapa. Biorą duże pieniądze za sprzedaż, a nie przekłada się to w po sprzedażowej obsłudze klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.