BART elektronarzędzia

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Poszukiwałem wiertarki udarowej,...
Poszukiwałem wiertarki udarowej, a że znajdowałem się obok sklepu, który taki sprzęt oferuje, więc postanowiłem do niego zajść. Tak jak się spodziewałem, wybór jest duży. Nie jestem znawcą sprzętu, więc od razu udałem się do pracownika. Po przywitaniu się z nim i po odwzajemnieniu mi przywitania, poinformowałem pracownika o mojej potrzebie. Pracownik rozpoczął zadawanie mi pytań, jednakże na większość z nich nie znałem odpowiedzi. Odpowiedziałem mu, że chcę się zorientować w ofercie wiertarek do domowego użytku. Pracownik zaproponował mi kilka pozycji. Tak naprawdę myślałem, że cena ich będzie mniejsza. Nie mówiłem tego głośno, gdyż jak podejrzewam, jakościowo te produkty są lepsze niż te, które są w hipermarketach. Po kilku minutach, podziękowałem pracownikowi za poświęcony czas, lecz muszę się jeszcze zastanowić. Wychodząc ze sklepu zauważyłem, że od razu do pracownika, który mnie obsługiwał od razu podszedł inny klient z prośbą o pomoc. Nie było widać oznak zniecierpliwienia na twarzy pracownika. Ponadto, wywnioskowałem, że posiada olbrzymią wiedzę, którą chce się podzielić z klientami.

zarejestrowany-uzytkownik

18.11.2010

Placówka

Białystok, Andersa 38

Nie zgadzam się (0)

BART elektronarzędzia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BART elektronarzędzia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Poszukiwałem wiertarki udarowej,...
Poszukiwałem wiertarki udarowej, a że znajdowałem się obok sklepu, który taki sprzęt oferuje, więc postanowiłem do niego zajść. Tak jak się spodziewałem, wybór jest duży. Nie jestem znawcą sprzętu, więc od razu udałem się do pracownika. Po przywitaniu się z nim i po odwzajemnieniu mi przywitania, poinformowałem pracownika o mojej potrzebie. Pracownik rozpoczął zadawanie mi pytań, jednakże na większość z nich nie znałem odpowiedzi. Odpowiedziałem mu, że chcę się zorientować w ofercie wiertarek do domowego użytku. Pracownik zaproponował mi kilka pozycji. Tak naprawdę myślałem, że cena ich będzie mniejsza. Nie mówiłem tego głośno, gdyż jak podejrzewam, jakościowo te produkty są lepsze niż te, które są w hipermarketach. Po kilku minutach, podziękowałem pracownikowi za poświęcony czas, lecz muszę się jeszcze zastanowić. Wychodząc ze sklepu zauważyłem, że od razu do pracownika, który mnie obsługiwał od razu podszedł inny klient z prośbą o pomoc. Nie było widać oznak zniecierpliwienia na twarzy pracownika. Ponadto, wywnioskowałem, że posiada olbrzymią wiedzę, którą chce się podzielić z klientami.