Umówiony byłem z dzieckiem do ortodonty, aby sprawdzić zgryz. Po przyjściu na miejsce i po potwierdzeniu wizyty, musieliśmy przez chwilkę poczekać, gdyż jeszcze było przed nami kilka osób. W poczekalni można spokojnie posiedzieć i pooglądać telewizor. Po krótkiej chwili, zostaliśmy zaproszeni do gabinetu. Pani doktor z uśmiechem na ustach zachęca dziecko do zajęcia miejsca na fotelu. Dzięki takiemu podejściu, dziecko nie denerwuje i się nie boi tej wizyty. Ze szczegółami informuje rodzica o wadzie zgryzu i informuje, jakie będzie leczenie. Widać, że zależy obsłudze tego gabinetu na jak najlepszej opinii uzyskanej od klientów. Wiadomo, że zadowoleni klienci polecą znajomym a ci przyjdą do tego gabinetu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.