Przed rozpoczęciem spaceru po galerii, zaniosłem garnitur do pralni. Przed przyjęciem, pracownica sprawdziła czy garnitur nie jest zniszczony, aby potem nie mieć pretensji do pracowników, że go zniszczyli. Po skończonej kontroli, pracownica wypisała mi paragon, na podstawie którego odbiorę wyprany już garnitur. Okazało się, że będzie możliwość odebrania go w dniu dzisiejszym. To dobrze, gdyż postanowiłem sobie dziś pochodzić po galerii. O umówionej godzinie, przyszedłem do pralni, aby odebrać ubranie. Po przywitaniu się i po wręczeniu paragonu, pracownica wręczyła mi wyprane ubranie. Przed odebraniem sprawdziłem, czy wszystko jest w porządku. Okazało się, że wszystko jest ok. Żegnając się, podziękowałem pracownicy za wypranie, ta także odwzajemniła podziękowanie i się pożegnała.
Przed rozpoczęciem spaceru po galerii, zaniosłem garnitur do pralni. Przed przyjęciem, pracownica sprawdziła czy garnitur nie jest zniszczony, aby potem nie mieć pretensji do pracowników, że go zniszczyli. Po skończonej kontroli, pracownica wypisała mi paragon, na podstawie którego odbiorę wyprany już garnitur. Okazało się, że będzie możliwość odebrania go w dniu dzisiejszym. To dobrze, gdyż postanowiłem sobie dziś pochodzić po galerii. O umówionej godzinie, przyszedłem do pralni, aby odebrać ubranie. Po przywitaniu się i po wręczeniu paragonu, pracownica wręczyła mi wyprane ubranie. Przed odebraniem sprawdziłem, czy wszystko jest w porządku. Okazało się, że wszystko jest ok. Żegnając się, podziękowałem pracownicy za wypranie, ta także odwzajemniła podziękowanie i się pożegnała.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.