hydroflora.com.pl

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W firmie Pana...
W firmie Pana Chanko robię zakupy już drugi rok ( w zeszłym roku super), w tym roku wiosną spóźnił sie zdecydowanie z wdrożeniem sklepu internetowego. część roślin można było zamówić w sklepie, część na starej stronie, nie było informacji, ze któraś z roślin jest niedostępna. Po zapłacie otrzymałam informacje, ze roślin tropikalnych nie ma i będą za miesiąc. Zostały dosłane zgodnie z obietnica. Miałam jednak wrażenie, ze w firmie panuje lekki chaos. A ze względu na moje \"małe\" zamówienie, było ono realizowane nie w pierwszej kolejności. Zawsze mi sie wydawało, ze każdy klient jest ważny...Firma powinna tez popracować nad bardziej profesjonalna korespondencja z klientami. Ale tak jak w tytule: do zakupionych roślin nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń. Bardzo ładne, wszystko sie przyjęło, czekam na kwitnienie...latem

zarejestrowany-uzytkownik

12.11.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

hydroflora.com.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż hydroflora.com.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W firmie Pana...
W firmie Pana Chanko robię zakupy już drugi rok ( w zeszłym roku super), w tym roku wiosną spóźnił sie zdecydowanie z wdrożeniem sklepu internetowego. część roślin można było zamówić w sklepie, część na starej stronie, nie było informacji, ze któraś z roślin jest niedostępna. Po zapłacie otrzymałam informacje, ze roślin tropikalnych nie ma i będą za miesiąc. Zostały dosłane zgodnie z obietnica. Miałam jednak wrażenie, ze w firmie panuje lekki chaos. A ze względu na moje \"małe\" zamówienie, było ono realizowane nie w pierwszej kolejności. Zawsze mi sie wydawało, ze każdy klient jest ważny...Firma powinna tez popracować nad bardziej profesjonalna korespondencja z klientami. Ale tak jak w tytule: do zakupionych roślin nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń. Bardzo ładne, wszystko sie przyjęło, czekam na kwitnienie...latem