Musicland

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Zakupiliśmy przez Allegro...
Zakupiliśmy przez Allegro maszynkę do golenia dla męża. Głównym kryterium była możliwość odbioru osobistego w Krakowie, bo zależało nam na czasie. Znaleźliśmy interesujący model w firmie Musicland. Strona graficznie niezbyt dobrze zorganizowana. Litery są wielkie, wielkie napisy i wielkie zdjęcia zajmują całą górną cześć strony, co zmusza do przewijania i przewijania strony. Najgorsze, że początkowo są mało istotne informacje. Dopiero koło połowy strony podane są parametry techniczne golarki i jej charakterystyka. A na samym dole znajdują się informację dotyczące finalizacji transakcji. Wszystko to jest rozwleczone, z wielkimi czcionkami i z wielkimi odstępami, czytelne, ale męczące dla potencjalnego klienta. Zdecydowaliśmy się na zakup, bo można było odebrać osobiście. Plus dla sprzedającego, że ma różne opcje wysyłki, pocztą kurierem, pobraniowa i z przedpłatą i wszystkie to opcje ma wymienione wraz z cenami. Po zakupie poinformowaliśmy e – mailem, że chcemy odebrać osobiście. Dostaliśmy bardzo szybko list z informacją w jakich dniach i w jakich godzinach jest to możliwe, a także, że w sklepie jest tylko możliwość zapłaty gotówką, ponieważ nie ma tam teminala. Zapłaciliśmy kartą przez „płacę z Allegro” i poprosiliśmy o wyznaczenie nowego terminu, po którym będzie można odebrać golarkę. Okazało się, że będzie dostępna już od poniedziałku. Firmę było łatwo znaleźć, ale nie robiła dobrego wrażenia. Wnętrze było zagracone, zastawione stosami pudełek. Przy wyjściu leżała paleta ze śmieciami. Sprzedający najpierw nie potrafił zidentyfikować naszego zakupu. Zupełnie nie umiał poradzić sobie z obsługą Allegro. W ogóle nie był wstanie znaleźć co kupiliśmy. W końcu zapytał jaka to była golarka. Nie wiedzieliśmy dokładnie jak się nazywała, ale mniej więcej znaliśmy cenę, na szczęście to wystarczyło. Następnie dowiedzieliśmy się, że sprzedający nie jest zadowolony z Allegro, jeszcze mniej jest zadowolony z „płacę z Allegro”. Ponarzekał na długi czas przekazywania pieniędzy i powiedział, że mamy sobie poczytać na forum Allegro o tej usłudze. Wyszliśmy z zakupem. Maszynka jest dobra, sklep nieciekawy, ale ma towar w dość korzystnej cenie.

Astrum

09.07.2010

Placówka

Kraków, Os. Teatralne 3

Nie zgadzam się (25)

Musicland

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Musicland?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.