VIGOZ

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w CH JASTRZĘBIE w Jastrzębiu Zdroju udałem się do sklepu VIGOZ. Jest to sklep z odzieżą męska i damską. Odzież męska jest podzielona na dwa różne asortymenty. Jedną z nich jest odzież typu casual: marynarki, polówki oraz drugi: poszarpane jeansy. Taki sklep bliżej nie określony odnośnie asortymentu. Po wejściu do sklepu niestety nie zostałem powitany pomimo tego, że dwóch pracowników nie miało zupełnie nic do zrobienia. Oglądałem kilkanaście polówek i jedną z nich postanowiłem przymierzyć. Jedna z nich bardzo mi się spodobała zatem postanowiłem ją zakupić. Podszedłem do kasy, podałem polówkę oraz kartę płatniczą. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie, pracownik wydał paragon oraz potwierdzenie płatności oraz się pożegnał. Pracownicy na wejściu powinni witać klientów zwłaszcza wtedy kiedy nie są zajęci obsługą klientów.

zalogowany_użytkownik

26.06.2010

Placówka

Jastrzębie, Warszawska

Nie zgadzam się (24)

VIGOZ

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VIGOZ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w CH JASTRZĘBIE w Jastrzębiu Zdroju udałem się do sklepu VIGOZ. Jest to sklep z odzieżą męska i damską. Odzież męska jest podzielona na dwa różne asortymenty. Jedną z nich jest odzież typu casual: marynarki, polówki oraz drugi: poszarpane jeansy. Taki sklep bliżej nie określony odnośnie asortymentu. Po wejściu do sklepu niestety nie zostałem powitany pomimo tego, że dwóch pracowników nie miało zupełnie nic do zrobienia. Oglądałem kilkanaście polówek i jedną z nich postanowiłem przymierzyć. Jedna z nich bardzo mi się spodobała zatem postanowiłem ją zakupić. Podszedłem do kasy, podałem polówkę oraz kartę płatniczą. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie, pracownik wydał paragon oraz potwierdzenie płatności oraz się pożegnał. Pracownicy na wejściu powinni witać klientów zwłaszcza wtedy kiedy nie są zajęci obsługą klientów.