sklep meblowy w Sztumie

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Razem z rodzicami...
Razem z rodzicami postanowiliśmy dokonać zakupu drzwi do pokoju w ilości 3 sztuki. Drzwi były w promocji. Dwie pary drzwi były w standardowych wymiarach, a jedna sztuka około 10 cm węższa. Pracownik działu po sprawdzeniu w komputerze (które to sprawdzenie zajęło 20 minut) zapewnił nas iż takie drzwi są, ale w magazynie w centrali ale zwiezienie do tego sklepu zajmie 2 tygodnie. Zgodziliśmy się na zakup tych drzwi i wpłaciliśmy zaliczkę w wysokości 50% ceny wartości. Po 2 tygodniach okazało się że w sklepie są tylko 2 pary drzwi standardowe, a 3 sztuka drzwi nie dojechała. Zostaliśmy grzecznie przeproszeni za niedoatrzenie i obiecano że drzwi zostaną dowiezione tydzień później. Postanowiliśmy że odbierzemy wszystkie 3 sztuki drzwi razem. Minął kolejny tydzień i pojawilismy się po odbiór. Tym razem okazało sie że drzwi są lecz jedna sztuka została przy dowozie poważnie uszkodzona. Obsługa już nie była taka miła gdy poinformowaliśmy ich że towarem z defektem nie jesteśmy zainteresowani. Po nieprzyjemnej rozmowie z szefem magazynu zostaliśmy zapewnieni że jeśli poczekamy kolejny tydzień (to już 4 tydzień) to drzwi dotrą całe do sklepu. I tym razem przystaliśmy na tę propozycję ( w końcu była zapłacona zaliczka za bardzo ładny towar). Postanowiliśmy zadzwonić przed kolejną wycieczką do sklepu. Obsługa magazynu powiedziała iż drzwi nie ma i nie wie kiedy będą !!! I tak musieliśmy pojechać po odbiór zaliczki. Obsługa była bardzo niemiła gdy dowiedziała się że chcemy zrezygnować z zamówienia i odebrać zaliczkę. W innym sklepie z drzwiami identyczny towar w tej samej cenie otrzymaliśmy następnego dnia z dostawą do domu.

ZweryfikowanyKlient

30.03.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)

sklep meblowy w Sztumie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż sklep meblowy w Sztumie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Razem z rodzicami...
Razem z rodzicami postanowiliśmy dokonać zakupu drzwi do pokoju w ilości 3 sztuki. Drzwi były w promocji. Dwie pary drzwi były w standardowych wymiarach, a jedna sztuka około 10 cm węższa. Pracownik działu po sprawdzeniu w komputerze (które to sprawdzenie zajęło 20 minut) zapewnił nas iż takie drzwi są, ale w magazynie w centrali ale zwiezienie do tego sklepu zajmie 2 tygodnie. Zgodziliśmy się na zakup tych drzwi i wpłaciliśmy zaliczkę w wysokości 50% ceny wartości. Po 2 tygodniach okazało się że w sklepie są tylko 2 pary drzwi standardowe, a 3 sztuka drzwi nie dojechała. Zostaliśmy grzecznie przeproszeni za niedoatrzenie i obiecano że drzwi zostaną dowiezione tydzień później. Postanowiliśmy że odbierzemy wszystkie 3 sztuki drzwi razem. Minął kolejny tydzień i pojawilismy się po odbiór. Tym razem okazało sie że drzwi są lecz jedna sztuka została przy dowozie poważnie uszkodzona. Obsługa już nie była taka miła gdy poinformowaliśmy ich że towarem z defektem nie jesteśmy zainteresowani. Po nieprzyjemnej rozmowie z szefem magazynu zostaliśmy zapewnieni że jeśli poczekamy kolejny tydzień (to już 4 tydzień) to drzwi dotrą całe do sklepu. I tym razem przystaliśmy na tę propozycję ( w końcu była zapłacona zaliczka za bardzo ładny towar). Postanowiliśmy zadzwonić przed kolejną wycieczką do sklepu. Obsługa magazynu powiedziała iż drzwi nie ma i nie wie kiedy będą !!! I tak musieliśmy pojechać po odbiór zaliczki. Obsługa była bardzo niemiła gdy dowiedziała się że chcemy zrezygnować z zamówienia i odebrać zaliczkę. W innym sklepie z drzwiami identyczny towar w tej samej cenie otrzymaliśmy następnego dnia z dostawą do domu.