Podarek

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W związku z...
W związku z dzisiejszą uroczystością Dnia Kobiet wybrałem się do pobliskiego sklepu w Żarnowie zajmującego się sprzedażą kwiatów. Dzisiejszy dzień jest dniem szczególnym dlatego też na zakupy do "Podarku" wybrało się wielu klientów. Obsługa jest tam z reguły miła i uprzejma, lecz dzisiaj miała nie lada wyzwanie. Gdy wszedłem do sklepu zakupy w nim robiło przede mną dwóch chłopców w wieku około 13-15 lat a także dwóch Panów w wieku około 35-40 lat. Chłopcy zamówili po jednym tulipanie i jeden z nich bukiet za 18 złotych. Panowie chcieli jedynie po jednej róży i widać spieszyło im się. Obsługiwały nas, razem 5 klientów, 3 ekspedientki, które widać bardzo się starały, lecz widać było lekki stres. Być może spowodowany był on (stres) także obecnością stojącej obok szefowej sklepu. Panie ekspedientki większą uwagę zwracały na Panów, którym pośpiech udzielał się we znaki. Gdy złożyłem zamówienie na kwiaty (2 tulipany(po 3 zł. każdy), 2 róże(po 4,5 każda) przybrane w folie) stanąłem z boku i czekałem (ok 3 minuty). Następnie uiściłem rachunek, podziękowałem i wyszedłem. Warto też dodać że pomieszczenie w tym sklepie jest ciasne jak dla tylu klientów obecnych w sklepie. Ocena 3 ogólnie za miłą i szybką obsługę.

Wiktor_23

08.03.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (36)

Podarek

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Podarek?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku z...
W związku z dzisiejszą uroczystością Dnia Kobiet wybrałem się do pobliskiego sklepu w Żarnowie zajmującego się sprzedażą kwiatów. Dzisiejszy dzień jest dniem szczególnym dlatego też na zakupy do "Podarku" wybrało się wielu klientów. Obsługa jest tam z reguły miła i uprzejma, lecz dzisiaj miała nie lada wyzwanie. Gdy wszedłem do sklepu zakupy w nim robiło przede mną dwóch chłopców w wieku około 13-15 lat a także dwóch Panów w wieku około 35-40 lat. Chłopcy zamówili po jednym tulipanie i jeden z nich bukiet za 18 złotych. Panowie chcieli jedynie po jednej róży i widać spieszyło im się. Obsługiwały nas, razem 5 klientów, 3 ekspedientki, które widać bardzo się starały, lecz widać było lekki stres. Być może spowodowany był on (stres) także obecnością stojącej obok szefowej sklepu. Panie ekspedientki większą uwagę zwracały na Panów, którym pośpiech udzielał się we znaki. Gdy złożyłem zamówienie na kwiaty (2 tulipany(po 3 zł. każdy), 2 róże(po 4,5 każda) przybrane w folie) stanąłem z boku i czekałem (ok 3 minuty). Następnie uiściłem rachunek, podziękowałem i wyszedłem. Warto też dodać że pomieszczenie w tym sklepie jest ciasne jak dla tylu klientów obecnych w sklepie. Ocena 3 ogólnie za miłą i szybką obsługę.