Obserwację zamieszczam dziś, lecz dotyczy mojej wizyty w stacji obsługi AUTOKOMPLEX w minioną niedzielę.
Samochód mam po przeglądzie, ale postanowiłem wymienić zaworki w kołach i skorzystać z kompresora na stacji paliw.Niestety był nieczynny więc z konieczności udałem się do pobliskiego Autokomplexu.
Ledwo dojechałem, ale uzyskałem natychmiastową pomoc.Mechanik odszedł od samochodu, który obsługiwał i poświęcił mi kilka minut.Wymienił wszystkie zaworki, ustalił prawidłowe ciśnienie, życzył przyjemnej, bezpiecznej podróży i pożegnał się z uśmiechem. Oczywiście nie było mowy nawet o symbolicznej zapłacie.
Niby nic wielkiego ale miły, odpowiedzialny stosunek do klienta to jeszcze nie zawsze norma w takich zakładach.
Tu jednak pracownicy starają się dbać o wizerunek firmy.
Pochwalić!
Obserwację zamieszczam dziś, lecz dotyczy mojej wizyty w stacji obsługi AUTOKOMPLEX w minioną niedzielę.
Samochód mam po przeglądzie, ale postanowiłem wymienić zaworki w kołach i skorzystać z kompresora na stacji paliw.Niestety był nieczynny więc z konieczności udałem się do pobliskiego Autokomplexu.
Ledwo dojechałem, ale uzyskałem natychmiastową pomoc.Mechanik odszedł od samochodu, który obsługiwał i poświęcił mi kilka minut.Wymienił wszystkie zaworki, ustalił prawidłowe ciśnienie, życzył przyjemnej, bezpiecznej podróży i pożegnał się z uśmiechem. Oczywiście nie było mowy nawet o symbolicznej zapłacie.
Niby nic wielkiego ale miły, odpowiedzialny stosunek do klienta to jeszcze nie zawsze norma w takich zakładach.
Tu jednak pracownicy starają się dbać o wizerunek firmy.
Pochwalić!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.