BUDEKS

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

19 października w...
19 października w sklepie internetowym Budeks z Kluczborka zakupiłem tapetę. Zachęciła mnie niska cena i wiele pozytywnych opinii o ww sklepie. Generalnie na początku współpraca niezbyt się dobrze układała, musiałem sam zadzwonić aby dowiedzieć się jak postępy w wysyłce, ponieważ nie dostałem informacji mailowej co z moją przesyłką. Jednak od pierwszego telefonu byłem już na bieżąco informowany co z moją przesyłką. Na towar czekałem około jednego tygodnia. Najważniejsze, że towar przyszedł zgodnie z oczekiwaniami, na fakturę jednak musiałem czekać ponieważ został przysłany paragon, choć zaznaczyłem opcję faktury, co kosztowało mnie dodatkowy znaczek na list polecony by odesłać paragon. Oceniam sklep na 3 ponieważ brakowało mi pierwszego kontaktu z klientem (z co minus 1) a drugi minus za brak faktury.

tomasho

05.11.2009

Placówka

Kluczbork, Podwale 21-25

Nie zgadzam się (23)

BUDEKS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BUDEKS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

19 października w...
19 października w sklepie internetowym Budeks z Kluczborka zakupiłem tapetę. Zachęciła mnie niska cena i wiele pozytywnych opinii o ww sklepie. Generalnie na początku współpraca niezbyt się dobrze układała, musiałem sam zadzwonić aby dowiedzieć się jak postępy w wysyłce, ponieważ nie dostałem informacji mailowej co z moją przesyłką. Jednak od pierwszego telefonu byłem już na bieżąco informowany co z moją przesyłką. Na towar czekałem około jednego tygodnia. Najważniejsze, że towar przyszedł zgodnie z oczekiwaniami, na fakturę jednak musiałem czekać ponieważ został przysłany paragon, choć zaznaczyłem opcję faktury, co kosztowało mnie dodatkowy znaczek na list polecony by odesłać paragon. Oceniam sklep na 3 ponieważ brakowało mi pierwszego kontaktu z klientem (z co minus 1) a drugi minus za brak faktury.