Zakład Usług i Handel wod.-kan.-c.o.-gaz

(0.52)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Do zakładu przy...
Do zakładu przy ul. Matejki trafiłem szukając sklepu z kotłami centralnego ogrzewania, oferującymi również instalację i odbiór wykonanej instalacji. W sklepie panował spory ruch, wnoszono i wynoszono towar, przez co panował lekki chaos. Od progu spotkałem się z miłą obsługą, wyjaśniłem czego szukam i otrzymałem kilka propozycji pieców, z których wybrałem jeden. Dowiedziałem się, że sklep zapewnia gwarancję i dostawę sprzętu, instalację i odbiór, a więc kompleksową obsługę od A do Z. Niestety pierwsze wrażenie okazało się złudne. Umówiłem się, że za kilka dni odwiedzą mnie monterzy celem oględzin istniejącej instalacji oraz umówię się wówczas już na samą instalację kotła. Niestety monterzy w umówionym terminie nie pojawili się, zadzwoniłem, obiecali przyjechać następnego dnia. Kolejnego dnia znowu ich nie było. Tym razem ponownie pojechałem do sklepu i wyjaśniłem jak sprawa wygląda. Obsługujący mnie pracownik (właściciel?) umówił się ze mną na inny dzień, wyjaśniając że to on wykona oględziny instalacji. Pojawił się tak jak się umówiliśmy, ustaliliśmy szczegóły i termin. W mojej obecności telefonicznie umówił monterów na termin za kilka dni, aby mogli obejrzeć instalację i uzgodnić ze mną termin realizacji prac. Zjawili się w umówionym terminie, gdy byłem nieobecny, chcieli od razu rozpocząć montaż, ale zostało im wyjaśnione że montaż musi się odbyć przy mojej obecności w innym terminie, tak jak to było telefonicznie umówione. Zachowywali się niegrzecznie, sprawiali wrażenie jakby robili łaskę, że w ogóle przyjechali. Nie wydawali się też zanadto fachowi, mieli problemy przy określeniu tego jak obecnie jest wykonana instalacja i jaki zakres prac muszą wykonać. Umówili się jednak na konkretny termin celem instalacji sprzętu. W umówionym terminie się nie zjawili. Zadzwoniłem do sklepu, gdzie otrzymałem numer do montera (wcześniej go nie zostawili), zadzwoniłem pod ten numer, przeproszono mnie i ustaliliśmy kolejny termin za ok. 3 dni. W tym momencie pokłady mojej cierpliwości praktycznie się już kończyły. Kolejnego terminu również monterzy nie dotrzymali. Nie sposób było też się do nich dodzwonić. Zadzwoniłem do sklepu, gdzie wyrażono zdziwienie, podobno monterzy powinni u mnie być. Poinformowano mnie, że sprawa zostanie wyjaśniona i oddzwonią do mnie. Oddzwonił monter, przeprosił za sytuację i poinformował, że zjawi się kolejnego dnia, rozmowa była jednak nie całkiem uprzejma, miałem wrażenie jakbym był zbywany. Zadzwoniłem ponownie do sklepu, spytałem czy mają innego montera, pracownik obiecał się dowiedzieć i oddzwonić. Ostatecznie oddzwonił i zapewnił, że następnego dnia ktoś się stuprocentowo zjawi. W chwili gdy oceniam ten sklep nie wiem jeszcze jak się ta historia skończy, dotychczasowa współpraca była jednak tak opiniotwórcza, że mogę już wydać ocenę. Być może gdybym tylko chciał zakupić piec, wszystko skończyłoby się pomyślnie i byłbym zadowolony. Jednak przez ok. 2 tygodnie nie doczekałem się instalacji pieca, a tłumaczenia w sklepie, że instalację wykonują inne firmy, które oni jedynie polecają i umawiają, nie zmieniają faktu, że obsługa jest fatalna, bez względu na to po czyjej stronie leży wina. Obiecywana na początku kompleksowa obsługa okazała się całkowitą porażką. Nawet jeżeli ostatecznie uda się zainstalować zamówiony przeze mnie piec, jest to ostatni raz gdy kupuję coś w tym sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

15.10.2009

Placówka

Nowy Sącz, Matejki 53b

Nie zgadzam się (20)

Zakład Usług i Handel wod.-kan.-c.o.-gaz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zakład Usług i Handel wod.-kan.-c.o.-gaz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.