Elegant - Moda męska

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kupiłem tu garnitur,...
Kupiłem tu garnitur, po 2 założeniach wyrwała się jedna "szlufka" przy pasku w spodniach. Zaniosłem do reklamacji, przyjęli, wysłali do producenta i tu zaczął się koszmar. Producent zgubił moje spodnie, a właściwie firma kurierska (podobno), a więc cała reklamacja niemiłosiernie się wydłużyła do ponad 1,5 miesiąca. Ogólnie wszystko zakończyło się dobrze, w którymś momencie (po moich dosyć mocnych naciskach) sklep zaczął wychodzić z propozycjami zamiany na inny garnitur, ale z uwagi na to że nie było już tamtych modeli zgodziłem się poczekać i otrzymałem krawat w prezencie. Producent przysłał cały nowy garnitur, ponieważ istniało ryzyko że moja marynarka i nowe spodnie mogłyby się nieco różnić (różne partie materiału). Ok, nie jest źle - takie sytuacje zdarzają się każdemu. Wierzę, że sklep też wyciągnął swoje wnioski jak się chronić w przyszłości przed takimi sytuacjami.

Neo

22.04.2009

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa

Nie zgadzam się (23)

Elegant - Moda męska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Elegant - Moda męska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kupiłem tu garnitur,...
Kupiłem tu garnitur, po 2 założeniach wyrwała się jedna "szlufka" przy pasku w spodniach. Zaniosłem do reklamacji, przyjęli, wysłali do producenta i tu zaczął się koszmar. Producent zgubił moje spodnie, a właściwie firma kurierska (podobno), a więc cała reklamacja niemiłosiernie się wydłużyła do ponad 1,5 miesiąca. Ogólnie wszystko zakończyło się dobrze, w którymś momencie (po moich dosyć mocnych naciskach) sklep zaczął wychodzić z propozycjami zamiany na inny garnitur, ale z uwagi na to że nie było już tamtych modeli zgodziłem się poczekać i otrzymałem krawat w prezencie. Producent przysłał cały nowy garnitur, ponieważ istniało ryzyko że moja marynarka i nowe spodnie mogłyby się nieco różnić (różne partie materiału). Ok, nie jest źle - takie sytuacje zdarzają się każdemu. Wierzę, że sklep też wyciągnął swoje wnioski jak się chronić w przyszłości przed takimi sytuacjami.