Kupiłem tu garnitur, po 2 założeniach wyrwała się jedna "szlufka" przy pasku w spodniach. Zaniosłem do reklamacji, przyjęli, wysłali do producenta i tu zaczął się koszmar. Producent zgubił moje spodnie, a właściwie firma kurierska (podobno), a więc cała reklamacja niemiłosiernie się wydłużyła do ponad 1,5 miesiąca.
Ogólnie wszystko zakończyło się dobrze, w którymś momencie (po moich dosyć mocnych naciskach) sklep zaczął wychodzić z propozycjami zamiany na inny garnitur, ale z uwagi na to że nie było już tamtych modeli zgodziłem się poczekać i otrzymałem krawat w prezencie. Producent przysłał cały nowy garnitur, ponieważ istniało ryzyko że moja marynarka i nowe spodnie mogłyby się nieco różnić (różne partie materiału).
Ok, nie jest źle - takie sytuacje zdarzają się każdemu. Wierzę, że sklep też wyciągnął swoje wnioski jak się chronić w przyszłości przed takimi sytuacjami.
Kupiłem tu garnitur, po 2 założeniach wyrwała się jedna "szlufka" przy pasku w spodniach. Zaniosłem do reklamacji, przyjęli, wysłali do producenta i tu zaczął się koszmar. Producent zgubił moje spodnie, a właściwie firma kurierska (podobno), a więc cała reklamacja niemiłosiernie się wydłużyła do ponad 1,5 miesiąca.
Ogólnie wszystko zakończyło się dobrze, w którymś momencie (po moich dosyć mocnych naciskach) sklep zaczął wychodzić z propozycjami zamiany na inny garnitur, ale z uwagi na to że nie było już tamtych modeli zgodziłem się poczekać i otrzymałem krawat w prezencie. Producent przysłał cały nowy garnitur, ponieważ istniało ryzyko że moja marynarka i nowe spodnie mogłyby się nieco różnić (różne partie materiału).
Ok, nie jest źle - takie sytuacje zdarzają się każdemu. Wierzę, że sklep też wyciągnął swoje wnioski jak się chronić w przyszłości przed takimi sytuacjami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.