Nexa

(2.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

W tym sklepie...
W tym sklepie szukałem tableta, konsultant zaprowadził mnie do gabloty i pokazał dostępne modele, mogłem wziąć do ręki i sprawdzić funkcjonowanie sprzętu, dodatkowo mogłem skorzystać z pokazowego fotela masażu, z którego może korzystać każdy klient jeśli zechce, ogólnie zmiany w sklepie są pozytywne, powoli zmienia się kolor wnętrza z nudnego żółtego na modne szaro pomarańczowe kolory, pracownicy dążą do polepszania obsługi i zwiększania nowoczesnego asortymentu

Mateusz_769

25.11.2012

Placówka

Lubaczów, Kazimierza Wielkiego 2

Nie zgadzam się (0)
Nieusunięty śnieg przed...
Nieusunięty śnieg przed witrynami sklepu,po wejściu do sklepu pełna ignorancja klienta brak przywitania poprzewracane ceny na wystawionym sprzęcie AGD strój sprzedawców niejednolity każdy w innej bluzce , rozciągnięty przedłużacz na środku drogi którą pokonuje klient aby wybrać dany model urządzenia nieschowany wózek do przewożenia lodówek pralek itd tarasujący przejście klientom zabrudzona wykładzina dywanowa niezbyt przekonujące opisy urządzeń przez sprzedawce Arkadiusza

Piotr_1239

19.02.2011

Placówka

Tomaszów Lubelski, Lwowska 39

Nie zgadzam się (1)
pracownik na kacu,...
pracownik na kacu, nie informuję o promocjach z działu AGD, nie potrafi szybko i sprawnie działać w systemie, wystawiać rat, (kiepska obsługa komputera), asortyment sklepu głównie opiera się na markach: samsung, polar, lg, mastercook, i tracer co nie ma korzystnego wpływu na potencjał sklepu, większość produktów (łącznie z małego agd i działów IT, foto) jest dostępnych po jednym produkcie, co wydłuża czas zakupu sprzętu, ogólnie sklep na negatywną opinię, a najgorsze jest to że jest brak reakcji kierownika na to że pracownik jest na kacu i "zionie" alkoholem. NIE POLECAM !!!

patyk

14.10.2010

Placówka

Strzyżów, Witosa 17a

Nie zgadzam się (1)
W dniu 28.07.2009...
W dniu 28.07.2009 odwiedziłam sklep Nexa (Partnet AGD-RTV) przy ulicy Witosa . Wizyta rozpoczęła się o 17:30 a zakończyła o 17:49. Sklep mieści się tuż za sklepem Biedronka i łatwo do niego trafić ze względu na osobny wjazd z dużym banerem reklamowym. Budynek sklepu jest podzielony na dwie części w jednej znajduje się badany sklep Nexa a w drugiej jakiś odzieżowy. Nie specjalnie to wygląda ponieważ sklepy te nie są oddzielone ścianą tylko taka kratą na której wiszą reklamy od góry a od dołu stoją lodówki. Po wejściu do sklepu nie zostałem od razu zauważony mimo, że naliczyłem 3 pracowników a w sklepie oprócz mnie nie było nikogo. Jeden pracownik siedział przy kasie a pozostała 2 chodziła do pomieszczenia do którego nie miałem dostępu. Dwóch panów było ubranych czysto i schludnie, mieli na sobie koszulki firmowe, kobieta nie miała firmowej koszulki ale i zorientowałem się że jest pracownikiem tylko po identyfikatorze który nosiła na smyczy zawieszony na szyi . Jako, że nikt do mnie nie podszedł od razu wykorzystałem ten czas żeby przejść się między licznie wystawionymi kuchniami, lodówkami oraz pralkami automatycznymi. Ekspozycja była ustawiona czytelnie, przejście było swobodne, można też było bez problemu otworzyć dany produkt, zajrzeć do środka. Wszystkie sprzęty były pogrupowane względem rodzaju, nie zauważyłem, żeby któryś był jakkolwiek zabrudzony czy tym bardziej uszkodzony. Wyrywkowo sprawdziłem też ceny i specyfikacje - były na każdym produkcie. Muszę stwierdzić, że jak na tak nie wielki sklep z artykułami RTV/AGD od wewnątrz prezentował się on bardzo dobrze ( z wyjątkiem tej ściany oddzielającej drugi sklep), wydaje mi się też że w stosunku do wielkości sklepu wybór towaru był dość szeroki. Jako, że celem mojej wizyty była konsultacja dotycząca lodówki skierowałem się do odpowiedniego działu i tam spędziłem około 2 minut zanim pracownik do mnie przyszedł. Pan Grzegorz Konsultant tak pisało na identyfikatorze nie przywitał się ze mną, tylko od razu spytał jak mogę pomóc, jakiej lodówki szukam?? Nie użył sformułowania „jak mogę Panu pomóc”!!! Powiedziałem ,że szukam dobrej klasy lodówki w rozsądnej cenie (do 1700PLN). Pan Grzegorz szybko się rozglądnął po stojących na wystawie lodówkach i zaproponował mnie lodówke Samsung z funkcją NO FROST. Zapytałem czy sklep posiada w ofercie lodówki marki Gorenje ponieważ znajomi taką maja i są zadowoleni z niej. Pan Grzegorz uśmiechną się i powiedział że maja tylko jedną lodówkę tej marki w kolorze białym, ale jest możliwość zamówienia jakiegoś konkretnego modelu tej marki. Więc zapytałem co może mi jeszcze polecić z innych marek. W dalszym ciągu proponował mi tego samego Samsunga z No Frost i przekonywał mnie że za taką cenę nigdzie nie będę miał lodówki z tą funkcją, lodówka ta kosztowała około 1480zł. Pan Grzegorz nie zbadał moich potrzeb i nie wypytywał mnie czego bym oczekiwał od lodówki( np. czy jestem zainteresowany funkcją No Frost czy tez nie.), tylko od samego początku kierował się cena ja mnie interesuje. Spytałem o co chodzi dokładnie z tą funkcją No Frost on mi na to odpowiedział dosyć ironicznie To Pan nigdzie nie słyszał o No Froście. Odpowiedziałem że nie znam działania tej funkcji. Po czym później dosyć dokładnie mi opowiedział o lodówkach z tą funkcją. Po prosiłem jeszcze Pana Grzegorza o porównanie lodówki Marki Bosch i Electrolux. Pan Grzegorz porównał mi bardzo ładnie obie marki, posiadał szeroką wiedze o produkcie ale widać nie bardzo mu zależało na obsłudze klienta ponieważ to ja musiałem prosić o prezentację funkcji No Frost porównaniu innych marek lodówek. Kiedy już konsultacja dobiegła końca podziękowałem za rozmowę oraz powiedziałem że musze to przemyśleć i przeanalizować jeszcze raz te lodówki z No Frostem. Pan Grzegorz również mi podziękował, zaprosił do ponownej wizyty. Po tym pożegnał się ze mną i podszedł do kasy gdzie siedział inny pracownik. Podsumowując, swoją dzisiejszą wizytę w sklepie oceniam średnio. Do jakości obsługi mam największe zastrzeżenia ale przynajmniej jak już coś się spytałem to pracownik wiedział czyli posiada wiedzę. Uzyskałem wiele informacji. Sklep i wystawione produkty prezentowały się dobrze i w zasadzie Tylko ta krata dzieląca sklepy wygląda kiepsko.

zarejestrowany-uzytkownik

07.10.2009

Placówka

Strzyżów, Witosa 17a

Nie zgadzam się (18)

Nexa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nexa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.