NowaEra.pl

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 21)

Złożyłam zamówienie miesiąc...
Złożyłam zamówienie miesiąc temu jednak kurier nie zastal mnie w domu i zamówienie zostało odesłane spowrotem do wydawnictwa. Próbowałam kontaktować się w sprawie zwrotu kosztów. Dzwoniłam, pisałam i nic. Jeśli chodzi o kontakt z klientem to nie istnieje. Obecnie mija miesiac, a ja jestem bez zamówienia oraz bez pieniędzy u jakiegokolwiek odzewu ze strony wydawnictwa. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_rS3m

05.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W dniu 21.09.2021r...
W dniu 21.09.2021r otrzymałam otrzymałam paczkę od państwa. Była niekompletna choć zapłacone za wszystkie książki. Pisałam na dwa adres e-mail ale nikt nie odezwał się do tej pory. Lekcewarzenie i okradanie klienta. UWAŻAJCIE NA OTRZYMYWANE PACZKI ALBO NAJLEPIEJ WEŻCJE I ZAMAWIAJCJE Z INNEGO MIEJSCA.

Niezweryfikowany Klient_ubRX

03.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słaby kontakt z...
Słaby kontakt z obsługą przez infolinię . Kontaktowałam się 4 krotnie plus wysłanie maila. Zero zainteresowana ze strony sklepu. Nikt nie raczył odpowiedzieć , kontakt i wyjaśnienie sprawy tylko jest po mojej stronie . Wydając ponad 300 zł i nie otrzymałam zamówienia . Obsługa infolinii nieuprzejma. Dramat, nigdy więcej niż nic nie zamówię w tym sklepie i nie polecam innym.

Niezweryfikowany Klient_8FyQ

24.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienia nie otrzymałam,...
Zamówienia nie otrzymałam, na maile nie odpowiadają, telefonów nie odbierają. Sklep widmo!!

zalogowany_użytkownik

05.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie można się...
Nie można się z nikim kompetentny skataktować nikt nie odpisuje na meile, jak się cudem dodzwonić do konsultanta to i tak nic nie uda się wyjaśnić, nie polecam nie ma tam z kim rozmawiać. Czekam na odpowiedź już 18 dni na pewno nawet jak bym miała przepłacić w tym sklepie nie zrobię żadnych zakupów, najgorszy sklep.

Niezweryfikowany Klient_uAfK

01.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jesli cokolwiek zamawiacie...
Jesli cokolwiek zamawiacie z tego sklepu Nie dokonujcie zwrotu.Zwrocilam jedna ksiazke ,pieniedzy nie dostalam od miesiaca za nią,infolinia bezużyteczna.kontakt marny.Biuro w innej czesci kraju,magazyn rowniez w innej.Logistyka tej firmybi wzajemne dogadanie sie z infolinia a magazynem poprzez emaile.Magazyn chyba w nosie ma odczytanie ich.W kazdym razie za kilka dni zglaszam sprawe do odpowiednich slużb a jest ich na liscie 3.Nie szanowanie klienta,ktory zamowił za pare stówek ksiązki dla dziecka.Był wyplacalny ale im cieżko zwocic za jedna ksiazke.Weźcie przyklad z prawdziwych sklepow internetowych nauczcie sie od nich oddawac pieniadze za zwrocony towar.

Klient_oGaA

28.09.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Moje zamówienie nie...
Moje zamówienie nie zgadzało się z tym ci faktycznie zostało zamówione, dostałam dwa razy tańszą książkę a każda próba kontaktu ze sklepem kończyła się niepowodzeniem. Nieodebrane telefony i brak odpowiedzi na e-maile

Niezweryfikowany Klient_b1kM

24.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Problemy że zwrotem.Dn.24.08.2020.dokonałam...
Problemy że zwrotem.Dn.24.08.2020.dokonałam zwrotu podręcznika od biologii. Postępowałam zgodnie z instrukcjami.Dn.27.08.2020. wydawnictwo otrzymało przesyłkę.Dzisiaj mamy 16.09.2020.i cisza. Nie dostałam zwrotu pieniędzy, nie odpowiadają na e-maile,dodzwonić się na infolinię jest niemożliwe bo konsultant jest zajęty.Sklep Nowa Era nie dotrzymuje ustawowego 14 dniowego terminu zwrotu pieniędzy.Poczekam do końca tygodnia jak nie dostanę żadnej informacji zwrotnej kieruje sprawę do Rzecznika praw Konsumenta.Nie polecam zakupów przez Internet.

Klient_sjY8

16.09.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
podręczniki dotacyjne -...
podręczniki dotacyjne - 2 miesiące oczekiwanie na zamówienie - zgubione przez kuriera a Nowa Era przez miesiąc zastanawia się co z tym zrobić i nie potrafi udzielić odpowiedzi, nie chcecie mieć problemów to sobie darujcie tą firmę

Niezweryfikowany Klient_vPtP

10.10.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Tragiczny sklep ,...
Tragiczny sklep , dodzwonienie graniczy z cudem . Zamówiłam pakiet książek za ponad 500 zl . Po minucie zorientowałam się, że zapomniałam o 1 książce . Pani nie mogła dołożyć mi do zamówienia, nie mogła dać mi darmowej wysyłki . Przyszły dwie paczki o tej samej godzinie . Za jedną musiałam zapłacić. W paczce dali mi złą książkę , musiałam złozyć reklamację mimo ,że nie ja popełniłam błąd . Brak reakcji , nawet odpowiedzi na maila z reklamacją . Czekam kolejny dzień , dziecko jest bez książki . Generalnie MASAKRA , nie polecam

Niezweryfikowany Klient_yl5G

12.09.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
02.02.2009 złożyłam zamówienie...
02.02.2009 złożyłam zamówienie w sklepie inter nowym wydawnictw Nova Era. Pierwszym problemem na jaki się natchnęłam była nie możność zalogowania. Gdy podjęłam próbę wpisania hasła i logi gu wyświetlała mi się informacji iż takiego konta nie ma. No cóż, nie pierwszy raz składałam u Nich zamówienie, konto więc było ale z nie wiadomych mi przyczyn musiało zostać usunięte. Tak czy owak założyłam je od nowa przechodząc ponownie proces weryfikacji. Zamówione pozycje ciachałam odebrać osobiście, ponieważ takiej możliwości nie było na stronie, swoją prośbę zapisałam w adnotacjach. Odpowiedz otrzymałam po dwóch dniach, na adres @ z informacją że możliwość odbioru osobistego istnieje po wcześniejszym umówieniu. Odpisałam że zamówienie odbiorę w poniedziałek, prosząc o podanie dokładnego adresu. W zwrotnym @ otrzymałam taką wiadomość: ADRES: Nowa Era Sp z o. o. Al. Jerozolimskie 146 D 02-305 Warszawa p. II – dział Sprzedaży Proszę na recepcji powołać się na numer zamówienia internetowego. Pozdrawiam Danuta B. Specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej W umownym terminie pojechałam po zamówione podręczniki. Wjechałam windą na drugie piętro i korzystając z okazji weszłam z wychodzącym w tej samej chwili człowiekiem do części biurowej oddzielonej od klatki schodowej przeszkloną ściana. Przedstawiłam się i powiedziałam ze przyszłam po odbiór zamówieni internetowego. Młoda dziewczyna wyszła za blatu recepcji i zaprowadziła mnie do pokoju jednakże to nie był ten właściwy. Weszłyśmy do kolejnego, gdzie recepcjonistka zapytała która z Pań w nim pracujących może wydać mi zamówienie. Gdy udało to się ustalić podeszłam do biurka. Pani przy nim siedząca pokazała książki w celu potwierdzenia zgodności z złożonym zamówieniem, potem powiedziała ze mam zjechać na pierwsze piętro do księgowości w celu zapłaty, a potem do niej wrócić po książki. Pani w recepcji na pierwszym piętrze wskazała mi kierunek gdzie mam iść. Przedstawiam się i mówię iż mam uregulować rachunek i że wszystko już jest przesłane rzekomo do Niej. Pani wykonuję telefon,szuka czegoś w komputerze, dzwoni raz jeszcze komentuje brak komunikacji z rozmówcą, ale koniec końców przyjmuje ode mnie gotówkę a ja wracam z dowodem wpłaty z powrotem na drugie piętro do tego samego pokoju co wcześniej. Faktura już jest gotowa do podpisu, książki zapakowane do firmowej granatowej reklamówki. Znowu jest problem ponieważ Pani nie wie czy ma mi dać kopię czy oryginał dowodu sprzedaży ale koleżanka ratuje ja z opresji mówiąc że dla mnie są oryginały a u Nich zostają kopie. I tu wskazanie na doszkolenie kadry.

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2009

Placówka

Warszawa, Jerozolimskie146 D

Nie zgadzam się (24)

NowaEra.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NowaEra.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.