Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na wizytę oraz uzyskania informacji o dostępnej ofercie.
Po kilku sygnałach telefonicznych klient uzyskuje połączenie z automatyczną sekretarką /nagrany komunikat/. Spodziewałam się usłyszenia informacji typu: |"przepraszamy linia telefoniczna chwilowo zajęta, prosimy poczekać na rozmowę z recepcją, ewentualnie komunikat na temat godzin otwarcia biura". Zdziwienie moje jest nieco większe, bowiem usłyszałam komunikat o treści, iż: "w dniach 10-11 listopada salon nie pracuje"
Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na wizytę oraz uzyskania informacji o dostępnej ofercie.
Po kilku sygnałach telefonicznych klient uzyskuje połączenie z automatyczną sekretarką /nagrany komunikat/. Spodziewałam się usłyszenia informacji typu: |"przepraszamy linia telefoniczna chwilowo zajęta, prosimy poczekać na rozmowę z recepcją, ewentualnie komunikat na temat godzin otwarcia biura". Zdziwienie moje jest nieco większe, bowiem usłyszałam komunikat o treści, iż: "w dniach 10-11 listopada salon nie pracuje"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.