Pobyt kilkudniowy w dużym pensjonacie /na ok. 180 miejsc/, blisko centrum miasta, dworca PKS. Obsługa recepcji grzeczna, bardzo uczynna. Procedura zameldowania odbywa się sprawnie. Brak czytelnej informacji /tablic/, gdzie należy kierować się do wejścia już na piętro do przydzielonego pokoju. Na poszczególnych piętrach brak oznaczonej informacji jakie są numery pokojów w poszczególnych częściach korytarza /np. nr 210-235 po lewej stronie korytarza/. Na stanowisku recepcyjnym czytelnie wystawione i ogólnodostępne foldery informacyjne pensjonatu, informacja o dostępnych usługach na miejscu np. sala konferencyjna, bilard, jadalnia, wystawione skromne foldery informacyjne o wyciągach narciarskich w okolicy. W holu szczegółowa tablica informacyjna jak spędzić wolny czas w samym Zakopanem i okolicy /trzeba uzbroić się w cierpliwość i najwyraźniej przepisać, jeżeli coś nas interesuje, bowiem brak takich informacji w wersji drukowanej/.
Brak windy /uciążliwe w przypadku dużej ilości bagażu, osób starszych lub z małymi dziećmi/.
W standardzie pensjonatu dziwić może na wyposażeniu brak czajników w pokojach /są talerzyki, szklanki/, pokoje czyste. Nie ma dostępnego automatu z kawą/wrzątkiem w holu recepcyjnym, na korytarzach. Stanowisko internetowe samoobsługowe /automat na monety/, niestety bardzo drogie 5 minut surfowania - 1 zł.
Pobyt w sezonie zimowym - pokoje i łazienki już na „wejście” bardzo nagrzane, niewiele pomaga przykręcenie zaworu kaloryfera. W pokojach nie działająca mała lampka przy łóżku /kontakt „wyrwany ze ściany”, niezabezpieczony.
Śniadania wydawane w formie szwedzkiego stołu. Mleko do kawy wydawane w dzbanku /dzbanek odkryty, jeden na całą salę/. Ze wzgl. sanitarnych i estetycznych preferewana byłaby zmiana na tzw. formę porcjonowaną /mleko do kawy hermetycznie zapakowane małe porcje/.
Pobyt kilkudniowy w dużym pensjonacie /na ok. 180 miejsc/, blisko centrum miasta, dworca PKS. Obsługa recepcji grzeczna, bardzo uczynna. Procedura zameldowania odbywa się sprawnie. Brak czytelnej informacji /tablic/, gdzie należy kierować się do wejścia już na piętro do przydzielonego pokoju. Na poszczególnych piętrach brak oznaczonej informacji jakie są numery pokojów w poszczególnych częściach korytarza /np. nr 210-235 po lewej stronie korytarza/. Na stanowisku recepcyjnym czytelnie wystawione i ogólnodostępne foldery informacyjne pensjonatu, informacja o dostępnych usługach na miejscu np. sala konferencyjna, bilard, jadalnia, wystawione skromne foldery informacyjne o wyciągach narciarskich w okolicy. W holu szczegółowa tablica informacyjna jak spędzić wolny czas w samym Zakopanem i okolicy /trzeba uzbroić się w cierpliwość i najwyraźniej przepisać, jeżeli coś nas interesuje, bowiem brak takich informacji w wersji drukowanej/.
Brak windy /uciążliwe w przypadku dużej ilości bagażu, osób starszych lub z małymi dziećmi/.
W standardzie pensjonatu dziwić może na wyposażeniu brak czajników w pokojach /są talerzyki, szklanki/, pokoje czyste. Nie ma dostępnego automatu z kawą/wrzątkiem w holu recepcyjnym, na korytarzach. Stanowisko internetowe samoobsługowe /automat na monety/, niestety bardzo drogie 5 minut surfowania - 1 zł.
Pobyt w sezonie zimowym - pokoje i łazienki już na „wejście” bardzo nagrzane, niewiele pomaga przykręcenie zaworu kaloryfera. W pokojach nie działająca mała lampka przy łóżku /kontakt „wyrwany ze ściany”, niezabezpieczony.
Śniadania wydawane w formie szwedzkiego stołu. Mleko do kawy wydawane w dzbanku /dzbanek odkryty, jeden na całą salę/. Ze wzgl. sanitarnych i estetycznych preferewana byłaby zmiana na tzw. formę porcjonowaną /mleko do kawy hermetycznie zapakowane małe porcje/.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.