Zamówienie kolejnej prenumeraty czasopisma - miesięcznika. Reklamacja prenumeraty zamówionej, która nie dotarła. Profesjonalna informacja o warunkach i ofercie nowej prenumeraty. Reklamacja zgłoszona telefonicznie uwzględniona, zapewniono mnie, że brakujący numer miesięcznika zostanie wysłany. Odpowiedzi na moje pytania wyczerpujące, treściwe. Krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Grzeczność, uprzejmość.
Zamówienie kolejnej prenumeraty czasopisma - miesięcznika. Reklamacja prenumeraty zamówionej, która nie dotarła. Profesjonalna informacja o warunkach i ofercie nowej prenumeraty. Reklamacja zgłoszona telefonicznie uwzględniona, zapewniono mnie, że brakujący numer miesięcznika zostanie wysłany. Odpowiedzi na moje pytania wyczerpujące, treściwe. Krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Grzeczność, uprzejmość.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.