metro

(2.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Nie przesadzę jak...
Nie przesadzę jak napisze,ze wizyta w tym sklepie to moje najgorsze zakupowe doświadczenie.Sprzedawcom wcale nie zależy na sprzedaży.Nie starają się nawet sprawiać takiego wrażenia a wręcz przeciwnie klientów tam nie zauważa się.Wchodząc do sklepu zobaczyłam ekspedientkę,która była bardzo zajęta mierzeniem butów i rozmową ze swoim znajomym.Rozejrzałam się,znalazłam buty,którymi byłam zainteresowana(a właściwie jednego)i zaczęłam poszukiwanie drugiego.Po ok 5 min podeszłam do ekspedientki i poprosiłam o pomoc,ale ta nie była zachwycona i dała mi odczuć,że przeszkadzam.Mimo wszystko zaczęła razem ze mną szukać zguby-niestety bezskutecznie.Dostałam informacje,że but może być wszędzie i że dziś już nie jest możliwe znalezienie go.Obiecała że zadzwoni jak tylko go znajdzie i wróciła do kolegi.Dzwoniłam 4 dni później i usłyszałam,że nie było czasu na szukanie buta.Więc co było tak zajmujące?(szczególnie w miejscu gdzie nie ma zbyt wielu klientów).

Maja_129

16.03.2013

Placówka

Katowice, Przemysłowa 3

Nie zgadzam się (0)
Pani uprzejmie proponowała...
Pani uprzejmie proponowała produkty zachęcając do zakupu. Była miła natomiast duży minus za baczną obserwacje mnie jako potencjalnego złodzieja. Miałam poczucie wodzenia za mną wzrokiem. Trudny dostęp do produktów znajdujących się na górnych półkach.

zarejestrowany-uzytkownik

05.12.2008

Placówka

Skarżysko-Kamienna, sokola

Nie zgadzam się (18)

metro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż metro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.