Delikatesy RAST (dawny Max Duet)

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Cel wizyty: zakupy...
Cel wizyty: zakupy artykułów spożywczych i higienicznych. Na terenie sklepu ciepło, widno, ochrona na swoich miejscach, ilość klientów umiarkowana. Obsługa na każdym z działów sprawna, uśmiechnięta, skora do pomocy. Zapytanie obsługi pracującej przy regałach również nie stanowi problemu. Dokładnie i skrupulatnie wskażą, gdzie dany produkt się znajduje. Na terenie całego sklepu czysto. W momencie, gdy dziecko jednej z klientki rozsypało groch łuskany natychmiast pojawiła się obsługa sprzątająca. Klientów obsługiwano w co najmniej połowie kas. Kasjera uśmiechnięta, wita każdego klienta słowami 'dzień dobry', oraz wyciągając reklamówkę samodzielnie pakuje pierwszy towar do reklamówki. Naliczanie towarów sprawne, taśma na której składa się zakupione towary czysta i funkcjonująca bezawaryjnie. Reklamówki jednorazowe, bez dodatkowych opłat ze strony klienta.

Marcin_196

26.11.2008

Placówka

Olsztyn, Kanta

Nie zgadzam się (27)

Delikatesy RAST (dawny Max Duet)

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Delikatesy RAST (dawny Max Duet)?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Cel wizyty: zakupy...
Cel wizyty: zakupy artykułów spożywczych i higienicznych. Na terenie sklepu ciepło, widno, ochrona na swoich miejscach, ilość klientów umiarkowana. Obsługa na każdym z działów sprawna, uśmiechnięta, skora do pomocy. Zapytanie obsługi pracującej przy regałach również nie stanowi problemu. Dokładnie i skrupulatnie wskażą, gdzie dany produkt się znajduje. Na terenie całego sklepu czysto. W momencie, gdy dziecko jednej z klientki rozsypało groch łuskany natychmiast pojawiła się obsługa sprzątająca. Klientów obsługiwano w co najmniej połowie kas. Kasjera uśmiechnięta, wita każdego klienta słowami 'dzień dobry', oraz wyciągając reklamówkę samodzielnie pakuje pierwszy towar do reklamówki. Naliczanie towarów sprawne, taśma na której składa się zakupione towary czysta i funkcjonująca bezawaryjnie. Reklamówki jednorazowe, bez dodatkowych opłat ze strony klienta.