Restauracja Hammurabi

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

: Piękny, klimatyczny...
: Piękny, klimatyczny wystrój. Kelnerki bardzo miłe i uśmiechnięte, polecają danie dnia, które swoją drogą było przepyszne, kuchnia wysokiej rangi moim zdaniem. Warto przyjść i spróbować, oczekiwanie na jedzenie bardzo krótkie, napoje podane od razu.

Klient_SIzDO

08.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
przytulne i ...
przytulne i klimatyczne miejsce, profesjonalna i sympatyczna obsługa oraz przepyszne dania to gwarancja sukcesu

Klient_qcET

20.03.2019

Placówka

Olsztyn, ul. Prosta

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu gastronomicznego, pomimo trzech osób siedzących przy "barze" nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Kiedy zajęłam wybrane miejsce i ledwo co zdążyłam sięgnąć po kartę dań dosłownie zaatakowała mnie pani kelnerka pytając co zamawiam, odpowiedziałam, że jeszcze chwilkę potrzebuję na wybór. Odeszła, pojawiła się po jakiś 20 minutach (na wybór potrzebowałam minut około 5) mojego patrzenia w sufit i rozglądania się inna już pani. Złożyłam zamówienie. Pani nr 2. podchodziła do mnie pomiędzy zamówieniem a przyniesieniem dania 3 razy. Za każdym razem przynosiła coś innego. Pierwszy raz napój, drugi sztućce, trzeci sos. (Nie można było przynieść tego na raz?) Zwróciłam uwagę, że dostałam sos jeden, a w karcie napisano, że do dania dostaje gratis 3 różne sosy, z wielkim oburzeniem przyniosła pozostałe dwa sosy. Dostałam danie, którego jakości raczej nie będę opisywała- dostałam to co zamówiłam. Nie zdążyłam jeszcze zjeść 3/4 zamawianego dania, pani nr 1. już przyniosła rachunek. (Może mój ubiór, to, że szłam na zajęcia z plecakiem i ubrana w bojówki nie był godny jadania w takim miejscu (gdzie obiad jest o 3 zł droższy niż na uczelnianej stołówce) i pani bała się, że wyjdę a nie poproszę o rachunek? ) zjadłam, położyłam pieniążki na talerzyku z rachunkiem i czekałam, czekałam, czekałam, rozglądając się, uśmiechając, swoim zachowaniem i pustym talerzem sygnalizując, że oczekuję na podejście, dalej czekałam, czeeeeekaaaaałam, aż pani zechce podejść do mnie wydać resztę. Podeszła zabrała talerzyk z rachunkiem i całą położoną kwotą, talerz po daniu i szklankę, odeszła do baru. Pomyślałam, że może poszła po resztę, więc przy pustym stoliku czekałam aż resztę tę przyniesie. Nie przyniosła, podeszłam więc do baru, gdyż nie mam w zwyczaju za 12 zł danie zostawiać 8 zł reszty i zapytałam czy może mi wydać, wielce zaskoczona, oddała wymienione 8 zł z tak "uprzejmym" uśmiechem, że bałam się, że zaraz zrobi mi zdjęcie i powiesi na drzwiach lokalu z dopiskiem "jej nie wpuszczamy". Ocena + 2 jest najbardziej obiektywna. Obie panie bardzo się starały być uprzejme. Tak, starały się to dobre określenie. Jednakże nie potrafiły dobrze wypośrodkować między nachalnością a dawaniem swobody klientowi.

zarejestrowany-uzytkownik

13.11.2008

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska

Nie zgadzam się (25)

Restauracja Hammurabi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Restauracja Hammurabi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

: Piękny, klimatyczny...
: Piękny, klimatyczny wystrój. Kelnerki bardzo miłe i uśmiechnięte, polecają danie dnia, które swoją drogą było przepyszne, kuchnia wysokiej rangi moim zdaniem. Warto przyjść i spróbować, oczekiwanie na jedzenie bardzo krótkie, napoje podane od razu.