M.P.M

(0.61)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

Fatalna obsługa w...
Fatalna obsługa w kasie - pomylono ilość towaru, inna cena na stoisku a inna w komputerze w kasie, kasjerka nie wiedziała co ma z tym zrobić, potrzebna była interwencja kierowniczki.

Henryk

14.10.2008

Placówka

Jasło, Krasińskiego 16

Nie zgadzam się (22)

M.P.M

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż M.P.M?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.