Meblarska, salon Merkury

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

O godz. 13.50...
O godz. 13.50 wraz z mężem weszliśmy do salonu "Merkury". Byliśmy zainteresowani kupnem mebli do salonu. Mieliśmy już upatrzone i wybrane wcześniej meble z katalogu firmy Black Red White. Mimo to, postanowiliśmy obejrzeć pozostałą ofertę salonu. Po ok. 10 minutach, kiedy stanęliśmy przy wybranych meblach podeszła do nas jedna z ekspedientek z zapytaniem: "Czy mogę w czymś pomóc?". Naturalnie skorzystaliśmy z pomocy. Pani wykazała maksimum cierpliwości, kultury i wiedzy - byliśmy zdecydowanie męczący w ilości zadawanych pytań. Po ok. 15 minutach zamówiliśmy meble, które zostały przywiezione w ustalonym terminie. Niestety, brakło jednej komody z zamówienia, na którą czekamy do dzisiaj (4 tydzień). Ja jako klient mogę czekać. Ale było by mi łatwiej, gdybym wiedziała dokładnie ile mam czekać i z jakiego powodu tak długo. Ocena była by zdecydowanie wyższa, gdyby nie znaczne opóźnienie w dostawie brakujących elementów zamówienia.

zarejestrowany-uzytkownik

01.10.2008

Placówka

Bełchatów, Al. Włókniarzy 30

Nie zgadzam się (17)

Meblarska, salon Merkury

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Meblarska, salon Merkury?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

O godz. 13.50...
O godz. 13.50 wraz z mężem weszliśmy do salonu "Merkury". Byliśmy zainteresowani kupnem mebli do salonu. Mieliśmy już upatrzone i wybrane wcześniej meble z katalogu firmy Black Red White. Mimo to, postanowiliśmy obejrzeć pozostałą ofertę salonu. Po ok. 10 minutach, kiedy stanęliśmy przy wybranych meblach podeszła do nas jedna z ekspedientek z zapytaniem: "Czy mogę w czymś pomóc?". Naturalnie skorzystaliśmy z pomocy. Pani wykazała maksimum cierpliwości, kultury i wiedzy - byliśmy zdecydowanie męczący w ilości zadawanych pytań. Po ok. 15 minutach zamówiliśmy meble, które zostały przywiezione w ustalonym terminie. Niestety, brakło jednej komody z zamówienia, na którą czekamy do dzisiaj (4 tydzień). Ja jako klient mogę czekać. Ale było by mi łatwiej, gdybym wiedziała dokładnie ile mam czekać i z jakiego powodu tak długo. Ocena była by zdecydowanie wyższa, gdyby nie znaczne opóźnienie w dostawie brakujących elementów zamówienia.