Ww. dnia odwiedziłem sklep obuwniczy w celu zakupu męskich butów skórzanych. Natężenie ruchu było duże. Sklep czysty, towar poukładany na półkach z widocznymi dla klienta cenami, podłoga również czysta. Sprzedawczynie układały buty na półkach i obsługiwały klientów. Nie zostałem przywitany na wejściu ani nie podeszła do mnie żadna osoba z obsługi w celu pomocy. Po kilku próbach znalezienia odpowiedniego obuwia postanowiłem poprosić o pomoc. Natychmiast zjawiła się pani, która znalazła mi to, czego potrzebowałem, lecz nie zaproponowała żadnej promocji lub innego towaru, który mógłby mnie zainteresować. Niestety zbyt mała liczba miejsc do przymierzania obuwia sprawiła, że zmuszony zostałem do przymierzania na stojąco, między klientami, co było dosyć niekomfortowe, lecz powszechne w tym sklepie. Po wybraniu towaru zmuszony zostałem do odłożenia towaru, który mnie nie interesował na półki, gdyż pani z obsługi zainteresowała się innymi klientami. Udałem się więc do kasy, gdzie po około 20-sek. czekaniu zjawiła się kasjerka. Zostałem szybko i sprawnie obsłużony i podziękowano mi za zakup, po czym opuściłem sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.