Poniższe uwagi nasunęły się od razu po podejściu do kasy i w trakcie oczekiwania na obsługę. Pracownicy zostali źle dobrani pod kątem obsługi klienta. Ich wygląd nie był estetyczny. Jeden z nich posiadał wadę wymowy, co dyskwalifikuje go jako pracownika mającego bezpośredni kontakt w klientem. Manager nie powinien zwracać uwagi pracownikom przy klientach, tym bardziej, iż były to dość osobiste uwagi ("ciężko mi się z wami pracuje, ludzie"). Ogólnie dawał do zrozumienia, iż jest niezadowolony z kim to przyszło mu pracować. Ocena jakości obsługi wypada kiepsko. Nie można mieć większych zastrzeżeń co do obsługi klienta przy kasie, choć pracownikom przydałoby się nieco więcej uśmiechu na twarzy.
Poniższe uwagi nasunęły się od razu po podejściu do kasy i w trakcie oczekiwania na obsługę. Pracownicy zostali źle dobrani pod kątem obsługi klienta. Ich wygląd nie był estetyczny. Jeden z nich posiadał wadę wymowy, co dyskwalifikuje go jako pracownika mającego bezpośredni kontakt w klientem. Manager nie powinien zwracać uwagi pracownikom przy klientach, tym bardziej, iż były to dość osobiste uwagi ("ciężko mi się z wami pracuje, ludzie"). Ogólnie dawał do zrozumienia, iż jest niezadowolony z kim to przyszło mu pracować. Ocena jakości obsługi wypada kiepsko. Nie można mieć większych zastrzeżeń co do obsługi klienta przy kasie, choć pracownikom przydałoby się nieco więcej uśmiechu na twarzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.